Analize Marketing

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

10 iul. 2017 < 1 min

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

Reading Time: < 1 minutdreamstime l 91647514Încasările din mobile advertising la nivel global au ajuns la 63 de miliarde de euro în 2016, potrivit unui studiu făcut public de IAB Europa. Piața a continuat ritmul accelerat de creștere, urcând cu 60,5% de la 39 de miliarde de euro în anul anterior.

Cele mai mari investiții au fost în mobile display (+64,3%), în timp de mobile search-ul a crescut cu 61,1%.

Serviciile de mesagerie au crescut cu doar 11.2% în condițiile în care tot mai mulți utilizatori migrează de la serviciile de mesagerie ale operatorilor de telefonie către platforme și aplicații online.

În 2016, display advertisingul și-a crescut cota la 54% din totalul cheltuielilor de mobile (34 miliarde de euro), iar search-ul reprezintă 42,8% (27 de miliarde de euro). Cota din mesage contină să scadă, ajungând la 3,1% (1,9 miliarde de euro).

Cum se împart bugetele în funcție de regiunile geografice?

Cele 63 de miliarde de euro din 2016 s-au împărțit în felul următor:

America de Nord: 46% (29 miliarde de euro); Asia – Pacific: 33% (21 miliarde de euro); Europa: 19% (12 miliarde de euro); Orientul Mijlociu și Africa: 0.8% (500 milioane de euro); America Latină: 0,7% (400 milioane de euro)

Topul creșterilor 2016 vs 2015

America de Nord – 73%

America Latină  – 57%

Asia-Pacific – 52%

Europa – 48%

Orientul Mijlociu și Africa – 46%

Studiul integral poate fi descărcat de aici.

Credit foto: Dreamstime

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: