63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising
Reading Time: < 1 minutÎncasările din mobile advertising la nivel global au ajuns la 63 de miliarde de euro în 2016, potrivit unui studiu făcut public de IAB Europa. Piața a continuat ritmul accelerat de creștere, urcând cu 60,5% de la 39 de miliarde de euro în anul anterior.Cele mai mari investiții au fost în mobile display (+64,3%), în timp de mobile search-ul a crescut cu 61,1%.
Serviciile de mesagerie au crescut cu doar 11.2% în condițiile în care tot mai mulți utilizatori migrează de la serviciile de mesagerie ale operatorilor de telefonie către platforme și aplicații online.
În 2016, display advertisingul și-a crescut cota la 54% din totalul cheltuielilor de mobile (34 miliarde de euro), iar search-ul reprezintă 42,8% (27 de miliarde de euro). Cota din mesage contină să scadă, ajungând la 3,1% (1,9 miliarde de euro).
Cum se împart bugetele în funcție de regiunile geografice?
Cele 63 de miliarde de euro din 2016 s-au împărțit în felul următor:
America de Nord: 46% (29 miliarde de euro); Asia – Pacific: 33% (21 miliarde de euro); Europa: 19% (12 miliarde de euro); Orientul Mijlociu și Africa: 0.8% (500 milioane de euro); America Latină: 0,7% (400 milioane de euro)
Topul creșterilor 2016 vs 2015
America de Nord – 73%
America Latină – 57%
Asia-Pacific – 52%
Europa – 48%
Orientul Mijlociu și Africa – 46%
Studiul integral poate fi descărcat de aici.
Credit foto: Dreamstime
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz