Brand Focus

6.000 de vizitatori la târgul de tipar digital Print&Sign 2019

24 oct. 2019 2 min

6.000 de vizitatori la târgul de tipar digital Print&Sign 2019

Reading Time: 2 minute

Print&Sign 2019, târgul de tipar digital din regiunea sud-est europeană desfășurat în perioada 9-12 octombrie, a înregistrat un număr de 6.000 de vizitatori, cu 20% mai mult față de ediția precedentă. În cadrul târgului au fost vândute zeci de echipamente inovatoare, 150 de expozanţi din 11 ţări alegând să-şi prezinte produsele la cea de-a 15-a ediție Print&Sign.

Majoritatea vizitatorilor au făcut parte din categoria de top management, în proporție de 41%, middle management, 37% și specialiști, în proporție de 22%. Atunci când vine vorba despre domeniile din care au provenit vziitatorii, cei mai mulți dintre aceștia au fost din marketing, publicitate și media, în proporție de 22%, producție publicitară, 21%, tipografii, 12%, industria textilă, 10% și arhitectură și design, 5%.

chart

Mai bine de jumătate dintre cei 6.000 de participanți au participat la chestionarul “Ce categorii de produse căutaţi la Print&Sign/ Digital Signace Show/ Corporate Gifts Show?”. Astfel, 35,12% au fost interesați de produse din categoria tiparului digital, 22,32% de tiparul pe textile, 21,98% de producția publicitară, 16,18% de large format și 15,58% au fost interesați de tiparele industriale.

Speakeri locali şi internaţionali – printre care Mark Jarvis, specialist în tipar digital, şi Dio Boacă, lider naţional în publicitatea digitală out-of-home – au prezentat tendinţele în printul digital pe textile şi soluţii prin care poți valorifica brandul cu ajutorul afişajului digital.

Print&Sign 2019 s-a desfășurat concomitant cu Digital Signage Show, expoziţia de display-uri digitale şi tehnologii interactive și Corporate Gift Show, singura expoziție de la noi din țară pentru industria promoționale.

În proporție de 65,71%, vizitatorii celei de-a doua ediții Digital Signage Show s-a interesat de sisteme digitale de afişare, digital signage, 46,43% de videowall, 42,86% de ecrane LED, 41,43% de display-uri large format, 39,64% de touchscreen-uri și 35,36% de sisteme interactive.

Produsele aflate la mare căutae din cadrul Corporate Gifts Show au fost agendele, calendarele și block-notes-urile, în proporție de 69, 25%, cutii și pungi, 53,73%, obiecte promoționale high-tech, 51,86%, obiecte promoţionale de semnalistică şi comunicare vizuală, 50,93% și textile promoţionale, 50%. 

Mai multe detalii despre eveniment și participanți se regăsesc aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: