Analize

57,4% din angajații din industria de publicitate consideră că volumul de lucru a crescut în pandemie

Reading Time: 2 minute

Pornind de la un studiu derulat la nivel european, de către asociațiile membre EACA, UAPR a derulat în perioada 15 mai-11 iunie, studiul Working in times of Corona, cu scopul de a înțelege cum se raportează oamenii din industrie la noua stare de lucruri, care le sunt dorințele, interesele, temerile și, de ce nu, așteptările de la angajatori.

Peste 600 de angajați din industria de publicitate au spus cum au decurs munca în pandemie și cum văd reîntoarcerea la birou:

  • Principala sursa de nemulțumire pentru 62.6% din angajații din industria de publicitate este dificultatea de a separa activitatea profesională de viața personală. De asemenea 57,4% consideră că volumul de lucru a crescut în pandemie, în timp ce 48,9 % resimt în mod neplăcut lipsa interacțiunilor sociale. În zona pozitivă, 42,6% consideră drept un avantaj posibilitatea de a petrece mai mult timp cu familia, 58,3% consideră aproape la fel sau chiar mai simplu de îndeplinit taskurile zilnice în timpul programului și doar 9,5% dintre angajați au raportat o lipsă de susținere din partea angajatorilor.
  • Deși 74,9% din respondenți consideră că e la fel de ușor sau chiar mai ușor să livreze la standarde înalte calitativ, aproape 59% consideră că e dificil să întrerupi lucrul în condiții de work from home. Iar 57% consideră comunicarea cu colegii la fel sau aproape la fel ca în condiții normale.
  • In ce privește echiparea pentru lucrul de acasă 75,6% consideră că au acces la platforme și softuri adecvate pentru a performa în continuare, iar 69,5% că au și dotările tehnice necesare pentru acest lucru.
  • 53,7% consideră flexibilitatea ca fiind cel mai mare avantaj al lucrului de acasă, iar 47,5% se bucură de economia de timp petrecut în trafic. 61,4% din respondenți apreciază încrederea oferita de angajator în perioada lucrului de acasă, iar 56,3% consideră comunicarea constantă cu angajatorul ca fiind un beneficiu important.
  • Întoarcerea la birou e privită cu interes de industrie. Aproape jumătate din angajați (49,6%) ar lucra maximum 2 zile / săptămână de acasă în viitor, în timp ce doar maxim 30% ar aprecia să lucreze 3 sau mai multe zile din afara biroului.

Romanita Oprea

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

3 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

3 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

4 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

4 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

5 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

8 ore ago