MarComm

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021

Reading Time: 4 minute

16 agenţii au fost premiate la ediţia a XVIII-a a Galei Effie 2021. Ȋn total, au fost acordate 1 Grand Effie, 12 Gold Effie, 24 Silver Effie şi 20 Bronze Effie. Grand Effie a mers către campania “The Online Park”, semnată de Leo Burnett România şi dezvoltată pentru Telekom România.

Agenţiile şi companiile câştigătoare de anul acesta sunt: CAP, Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB România, Fractal Communications, Glitch Shop, GMP+WEBSTYLER, Graffiti PR, Jazz Communication, Kubis, LEO BURNETT, McCann Worldgroup România, Next Advertising, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks şi Sector 7 HUB.

Cele 3 agenţii care au obţinut cel mai mare punctaj din competiţie sunt Leo Burnett România, Publicis România şi McCann Worldgroup România.

Leo Burnett a obţinut 15 premii – 1 Grand Effie, 5 Gold Effie, 4 Silver Effie şi 5 Bronze Effie cu campaniile Telekom –  “The Online Park” (Grand Effie, Gold Effie în Timely Opportunity şi în Positive Change: Social Good – Brands), “#SmallBusinessesFan” (1 Silver în Business to Business şi 1 Bronze în Timely Opportunity), “Ghiţă switches to Telekom” şi “Smart TV Stick launch” (ambele Silver în Telecommunications), Fashion Days – “BLACK FRIDAY 2020, THE COMMON-SENSE EDITION” (Gold Effie în E-Commerce şi Positive Change: Social Good – Brands, Bronze Effie în Branded Utility şi Marketing Disruptors), P&G“The Real Experiment” (Bronze în Personal Care Products & Services) şi “Sleep tight, little fighter!” (Gold în Engaged Communities şi Bronze în Positive Change: Social Good – Brands) şi Ursus Cooler“THE MOST BEER-SODA” (Silver în Beverages – Alcohol).

Publicis România a câştigat anul acesta 10 premii, dintre care 1 Gold Effie, 4 Silver Effie şi 5 Bronze Effie, cu campaniile Carrefour“The Little Box of Greens” (Gold în Retail), Kinder Chocolate“Heroes of Imaginary Worlds” (1 Silver în Branded Content & Entertainment  şi 2 Bronze Effie în Snacks & Desserts şi Brand Experience), OLX – “OLX: You’ll find a way” (Silver în Brand Experience, Bronze în E-Commerce şi Branded Content & Entertainment) şi “Reopen on OLX” (cu Bronze în Business to Business), TikTok – “Keep Santa Safe” (Silver în Media & Entertainment) şi Orange – “NETWORK” (Silver Effie în Telecommunications).

Agenţia McCann Worldgroup România a fost premiată cu 8 trofee – 3 Gold Effie, 4 Silver Effie şi 1 Bronze Effie. Premiile au fost obţinute pentru proiectele dezvoltate alături de KFC“Killer Discounts” (2 Gold Effie în Brand Experience şi Engaged Communities), “The CROPPERS” (Gold în Branded Content & Entertainment), “The Wings and Strips Anti-manifesto” (Silver în Restaurants) şi “Christmas Bucket” (Silver în Seasonal Marketing), Ardealul – “THE BATTLE OF FAINOŞAG – Ion vs. Ionuţ” (Silver Effie în Packaged Food), MASTERCARD – “Live the new priceless NCP” (Silver în Financial Services) şi ROM Autentic – “ROM BUZZ Launch” (Bronze Effie în Marketing Disruptors).

Top 3 clienţi îi prezintă pe primele poziţii pe Telekom România, US Food Network SA şi Fashion Days. Telekom România a obţinut prima poziţie prin Grand Effie, 2 Gold Effie, 3 Silver şi 1 Bronze Effie. US Food Network, locul 2, a obţinut 3 Gold Effie şi 2 Silver Effie. Fashion Days, locul 3, a câştigat 2 Gold Effie şi 2 Bronze Effie.   

Top 3 Branduri este format din Telekom pe prima poziţie, urmat de KFC pe locul 2 şi Fashion Days pe locul 3.

Brandurile câştigătoare ale ediţiei a XVIII-a Effie România sunt: Always, Ardealul, BCR, Beck’s, Carrefour, Catmobile.ro, Edenia, ENGIE România, FASHION DAYS, First Bank, Galantom, HBO’s Tuff Money (Bani Negri), ING, KFC, Kinder Chocolate, MASTERCARD, OLX, ORANGE, OSKAR, P&G, Pepsi, Pufina, REGINA MARIA, ROM Autentic, Rompetrol Go, Samsung, Tazz by eMAG, Telekom, TikTok şi URSUS.

Conform Romanian Effie Rankings, calculat în baza sistemului internaţional Effie Index, Clientul Anului este Telekom România, Brandul Anului este Telekom, iar Agenţia Anului Leo Burnett România.

Grand Effie a fost acordat proiectului “The Online Park”, semnată de Leo Burnett pentru Telekom România. Au mai contribuit agenţiile Media Investment şi V+O.

Echipa de proiect a fost formată din: LEO BURNETT – Mihai Lucanu // Brand Communication Director, Vasilije Corluka // Chief Creative Officer, Victor Stroe // Head of Planning & Associate Director, Andreas Aron // Group Creative Director, Viorel  Holovach // Senior Art Director, Corina Bratu // Planning Director, Magdalena Cernat // Senior Account Manager, Jorg Riommi  // Chief Creative Officer CEE Publicis Groupe, Maria Ilea // Digital Account Manager, Sorin Deleanu // Senior Producer & Telekom România – Florina Serban // Corporate Responsibility Expert, Ciprian Postelnicu  // Head of Media Communication & Brand Strategy, Ioana Stoicescu // Marketing Expert Communication & Brand Strategy, Cristina Iliescu // Senior Media Relations & External Communication Specialist, Andreas Elsner // Chief Commercial Officer, Residential Segment, Ruxandra Rău // Director Communication & Brand Strategy, Ruxandra Vodă // Corporate Communications Director, Ştefania Rusu // Senior Project Manager Communication.

Gala de Premiere Effie 2021 s-a desfăşurat online pe paginile de Facebook Effie România, IAA România şi UAPR şi a fost moderată de Andi Moisescu, gazda tradiţională a evenimentului. Transmisiunea live a fost făcută din Galeria Senat, de la Combinatul Fondului Plastic, alături de un număr restrâns de participanţi – reprezentanţi ai agenţiilor şi brandurilor câştigătoare, moderatori ai jurizării Effie şi membri ai Comitetului de Organizare Effie 2021.

Comitetul de Organizare Effie 2021 a fost format din: Irina Pencea – Managing Partner & Co-Founder Jazz & Preşedintele Comitetului, Adrian Ţuluca – Managing Director Propaganda, Bogdan Niţu – General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER, Corina Bratu – Planning Director Leo Burnett România, Cristina Moşteanu – General Manager Cohn&Jansen Creative Network, Daria Gonta – Senior Brand Manager Water, Dairy and New Business, The Coca-Cola Company, Mihai Trandafir – Managing Director UM România, Raluca Kovacs – Chief Strategy Officer Publicis România, Roxana Mătăşel – Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Ruxandra Rău – Director Brand & Communication Strategy Telekom România, Silvia Mihăilescu – Director Marketing, Comunicare si CSR, ING Bank România, Simona Panait – Marketing & Online Director Samsung Electronics Romania and Bulgaria şi Şerban Alexandrescu – Asociat & Executive Creative Director Headvertising.

Lista detaliată a câştigătorilor Romanian Effie Awards 2021 poate fi accesată pe site-ul www.effie.ro.

Romanian Effie Awards 2021 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Kaufland, Coca-Cola şi George. Primul banking inteligent.

Parteneri strategici: Deloitte şi Nielsen

Creative Partner: Leo Burnett România

Traditional partner: The Institute

Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark şi Pagina de Media

Partener de monitorizare: MediaTrust România

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţa EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing  şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

o oră ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

16 ore ago