Digital

550% creștere financiară pentru agenția New Moon în 2022

Reading Time: 4 minute

New Moon și-a depășit în mod spectaculos obiectivele de creștere financiară în 2022. Agenția digitală full service și-a majorat cu peste 550% cifra anuală de afaceri din 2022 față de cea din 2021.

New Moon,  proiectul antreprenorial lansat în 2019 de Mădălina Turbatu și Andreea Gavrilă, a închis 2022 cu o cifră de afaceri în creștere – atingând pragul de €485K – și un portofoliu consolidat de clienți la care s-au adăugat nume importante din industria imobiliarelor, auto, oil & gas, pharma, IT&C, retail, FMCG,  finance și travel.

Pentru agenția specializată în inteligență creativă digitală, anul 2022 a venit alături de consolidarea expertizei de branding, precum și dezvoltarea serviciilor de comunicare integrată și aprofundarea parteneriatului strategic cu GRF+.

În acest moment, echipa New Moon coordonează peste 8 clienți cu fee-uri lunare de activități de comunicare on-going în digital și social media, cât și alte proiecte diverse de comunicare, branding și strategie digitală on-demand pentru companii multinaționale lideri de piață în industriile de profil.  

„Avem o satisfacție foarte mare să vedem că rezultatele sunt și anul acesta peste așteptări, după un alt an de creștere. Nici în 2022 nu ne-am dezis de la un efort constant de creștere și optimizare a dinamicii agenției și business planului nostru. De-a lungul anului am încercat mai multe variante și structuri interne de organizare, mixuri de competențe și capabilități, echipe personalizate pentru fiecare client în parte.

Alături de talent si pasiune, cred cu tărie că eficientizarea proceselor de lucru sunt mandatory pentru obținerea rezultatelor așteptate de către clienți (within the time & budget). Anul acesta am ajuns la o echipă de 12 profesioniști în comunicare, o echipă care livrează rapid și la un standard foarte ridicat de calitate,” spune Mădălina Turbatu, co-fondatoare și Business Director New Moon.

Andreea Gavrilă, co-fondatoare & Digital Strategy and Creative Director New Moon, continuă:

„Veștile bune de acest gen sunt dovada că mindsetul agenției noastre este adaptat la cerințele pieței și în simbioză cu ceea ce își dorește fiecare partener cu care ne așezăm la masă. Din acest motiv ne însușim fiecare proiect, fiecare client ca fiind prioritate 0, parte din ADN-ul echipei. Cei care lucrează cu noi știu că suntem implicați în strategiile de marketing raportate la KPIs de businesss ale brandurilor. Alături de procesele și disciplina de lucru, ambiția echipei New Moon este o forță care ne-a adus pe radarul unora dintre cele mai importante companii din țară. Iar asta e una dintre cele mai mari satisfacții de până acum.”

Printre proiectele nou câștigate de New Moon în 2022 se numără:

  • eSky – strategie și servicii de creație & comunicare integrată
  • ARIA VERDI – strategie și identitate de luxury brand pentru proiect mix-use imobiliar
  • EPSON – servicii de comunicare digitală și PR în România
  • BCR Pensii – comunicare B2B
  • LimoLife si Queen’s Nata de Coco – alături de Queen Aloe Vera, branduri din portofoliul Calipso – servicii de comunicare integrată (branding, activări in-store, digital, social media, proiecte speciale)
  • OSCAR Downstream și lanțul de Benzinării RO Concept Oscar – servicii de strategie și comunicare integrată
  • Dvloper.io – strategie și identitate de brand cu focus în comunicare B2B și employer branding
  • Decathlon România – strategii de employer branding și proiecte speciale HR
  • Servier România – strategie comunicare corporate și employer branding

Dacă pentru 2022 New Moon miza pe dublarea cifrei de afaceri și o echipă mărită la cel puțin 10 profesioniști, pentru 2023 obiectivul principal merge către întărirea relațiilor cu clienții existenți, dezvoltarea și implementarea strategiilor anuale de comunicare, precum și extinderea serviciilor de comunicare integrată și branding.

„2023 va fi un an cu focus mai mare pe dezvoltarea unor campanii de comunicare mai ample, online-offline, cu impact și aport pozitiv în societate. De asemenea, vom depune eforturi pentru a augmenta serviciile de branding ale agenției – în speță branding strategy, brand identity și employer branding-, dar și fundamentarea in-house a serviciilor de AV (producție și editare video) și proiecte digitale OOH.”, spune Mădălina Turbatu.

„Următorul pas va fi să sedimentăm relații cu clienți care abordează holistic orice efort de branding și aduc digitalul în centrul activităților de comunicare. Avem chimie și un parcurs demonstrat de eficiență cu partenerii care înțeleg nevoia de digitalizare și de construcție omnichannel, reflectate în proiecte care se desfășoară și în social media, și în experiential marketing, și în comunicarea tradițională. Potențialul și experiența echipei noastre din prezent înglobează pasiunea digital-at-heart, aplecarea către cultură și artă, comunicare corporate și CSR, experiența în media tradiționale și mult craft când vine vorba despre construcții de brand de la zero”, adaugă Andreea Gavrilă.

Din echipa New Moon mai fac parte:

Cristiana Știucă – New Business Director

Cătălin Preda – Account Director

Delia Chelaru – Account Manager

Alexandra Jianu– Head of Social Media

Vlad Mihai – Senior Art Director

Justina Grozea – Creative Copywriter

Buraga Alexandru – Art Director
Silvia Maurițiu – Social Media Copywriter
Laura Iaurum – Social Media Executive

Fondată în 2019 de Mădălina Turbatu și Andreea Gavrilă, New Moon este o agenție digitală full service ce oferă servicii de comunicare integrată printr-o abordare digital-driven și bazată pe un framework de inteligență creativă. Cele două antreprenoare au adus un portofoliu solid de know-how și proiecte de media și advertising implementate pentru clienți corporate sau antreprenori români. La jumătatea lui 2021, New Moon s-a alăturat ecosistemului de parteneri GRF+, ca răspuns la nevoile clienților acestora de soluții de transformare digitală interconectate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

7 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

8 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

12 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

13 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

13 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

13 ore ago