Meciul de adio al Generației de Aur, care a avut loc pe 25 mai la București, a marcat o premieră în istoria evenimentelor sportive din România.
Arena Națională a înregistrat un record de audiență, 54.967 de spectatori, dintre care 21.000 de copii și 2.000 de participanți din diaspora. La organizarea marelui show a lucrat o echipă amplă, care a muncit zi de zi, timp de 7 luni, anunță organizatorul Bazar Production.
Meciul de Adio, un omagiu adus Generației de Aur, echipa care a marcat istoria fotbalului românesc prin performanțele sale, a fost gândit ca un spectacol complet.Seara a debutat cu un concert electrizant susținut de Loredana, prima artistă din România care a concertat pe Arena Națională, pregătind atmosfera pentru meciul mult așteptat.
Spectacolul a marcat mai multe premiere și performanțe organizatorice: prima scenă cu elevator de pe Arena Națională, care se ridică la 1,5 metri, și un show cu 20 de motocicliști pe stadion în concertul Loredanei. Imnul național a fost interpretat de Monica Anghel și Corul Cantus Mundi, oferind un moment emoționant care a unit toți spectatorii. Peste 300 de copii au fost implicați în spectacolul de pe gazon.
Prezența unor nume celebre din fotbalul mondial, precum Hristo Stoichkov, Rivaldo, Dida – Sebastien Frey, Christian Karembeu, Nuno Gomes și José Mourinho a conferit meciului o vizibilitate internațională semnificativă, consolidând totodată statutul Generației de Aur ca legende ale sportului.
„Zi de zi, timp de 7 luni, s-a muncit la acest proiect. Am avut multe provocări încă de la început și mai ales în ultima săptămână, însă totul a ieșit perfect. Am primit felicitări din partea a sute de oameni pe care acest eveniment i-a emoționat și i-a făcut să fie mândri. Ce s-a simțit pe teren s-a simțit și în tribune. Am fost o mare echipa formată din cei 54.967 de oameni din tribune și noi, cei de pe teren. Vreau sa redirecționez felicitările primite către Bazar Production, cei alături de care am organizat evenimentul și cu care am avut zeci de întâlniri în toată această perioadă, punând totul la punct până în cel mai mic detaliu. Show-ul total, momentele emoționante, energia din tribune și recordul de asistență li se datorează și lor, nu doar Generației de Aur. Mă bucur ca am avut nu doar pe teren o echipă de top, dar și în afara lui, și pentru asta le mulțumesc în numele meu și al colegilor mei”, declară Gică Popescu, reprezentantul Generației de Aur.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…