500.000 de dolari alocați de Fundația H&M pentru inițiativa COVID-19 Solidarity Response Fund
Reading Time: 3 minuteCampania COVID-19 Solidarity Response Fund este inițiată pentru a strânge bani în ideea de a preveni, detecta și răspunde pandemiei de COVID-19. Scopul este acela de a ne asigura că toate țările sunt pregătite, în special cele cu un sistem medical slăbit.
Fundația Națiunilor Unite, la cererea Organizației Mondiale a Sănătății, a creat acest fond care încă de acum are contribuitori majori, incluzând Facebook și Google. Astăzi, organizația non-profit H&M Foundation alocă 500.000 USD fondului care luptă pentru combaterea acestui virus.
Donația făcută de către Fundația H&M va sprijini eforturile globale depuse de către Organizația Mondială a Sănătății pentru a depista și întelege răspândirea virusului, pentru a se asigura că pacienții primesc îngrijirile necesare, că cei care lucrează în linia întâi primesc proviziile și informațiile de care au nevoie și că sunt accelerate eforturile pentru a dezvolta vaccinuri, teste și tratamente.
„Bolile nu respectă granițe, tocmai de aceea sunt extrem de recunoscătoare Fundației H&M pentru recunoașterea faptului că această adevarată problemă globală are nevoie de o soluție globală, în care toată lumea trebuie să își facă datoria”, spune Elizabeth Cousens, Președinte și CEO al Fundației H&M. “Contribuția lor către această strângere de fonduri istorică va susține eforturile celor de la Organizația Mondială de Sănătate, pentru a ajuta toate țările să prevină și să detecteze COVID-19, mai ales acolo unde nevoile sunt foarte mari.”
Campania COVID-19 Solidarity Response Fund este momentan singura variantă prin care atât persoanele individuale, cât și alți donatori caritabili pot să contribuie eforturilor depuse de către Organizația Mondială a Sănătății.
„Îngrijorătoarea creștere a pandemiei COVID-19 ne afectează pe noi toți, iar Organizația Mondială a Sănătății face o misiune extraordinară, aceea de a conduce și a gestiona acest efort global. Sperăm că ni se vor alătura și alte organizații și persoane individuale, întrucât donațiile către COVID-19 Solidarity Response Fund sunt esențiale pentru acestă situație actuală”, afirmă Karl-Johan Persson, Membru al Consiliului de Administrație al Fundației H&M.
Pe măsură ce pandemia COVID-19 evoluează, țările vor trebui să se pregătească și să reacționeze acestei situații globale., iar ca o consecință a acestui lucru, fondurile vor trebui să crească.
„Cu toții ne confruntăm cu o situație extraordinară care necesită implicarea cât mai multora dintre noi pentru a găsi soluțiile necesare. Contribuția Fundației H&M va fi folosită pentru a proteja pacienții vulnerabili și pe cei care lucrează în linia întâi, prin a crea unități de terapie intensivă și a oferi accesul la echipament de protecție”, a spus Diana Amini, Manager Global, Fundația H&M.
COVID-19 Solidarity Response Fund
Campania de strângere de fonduri COVID-19 Solidarity Response Fund a fost inițiată în data de 13 martie de către Fundația ONU și Fundația Elvețiană pentru Filantropie, împreună cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS).
Prima iterație a planului de reacție strategică a Organizației Mondiale a Sănătății prezintă o nevoie de finanțare de cel puțin 675 milioane USD până la sfârșitul lunii aprilie 2020. O actualizare a acestui plan este prevăzută până la sfârșitul lunii martie și este de așteptat să contureze o necesitate mai mare de resurse, în special pentru activitățile de cercetare și dezvoltare:.
Pe lângă donațiile care se pot face online pe site, Fundația Națiunilor Unite primește donații și prin transfer bancar. Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați COVID19Fund [at] unfoundation.org
Fundația H&M este o fundație globală non-profit cu sediul central la Stockholm, Suedia. Prin parteneriate cu organizații globale, Fundația non-profit H&M își propune să acționeze ca un catalizator pentru schimbările care au loc la nivel mondial și totodată, să accelereze până în anul 2030 progresele necesare atingerii Obiectivelor ONU pentru Dezvoltare Durabilă. Din anul 2013, aceasta este finanțată în mod privat de către familia Stefan Persson, fondatorii și principalii proprietari ai companiei H&M Hennes & Mauritz AB. Pe lângă susținerea schimbărilor în zonele sale de interes având ca subiect Educația, Apa, Egalitatea și protejarea Planetei, Fundația H&M poate oferi, de asemenea, ajutor de urgență comunităților vulnerabile afectate de dezastre la scară largă. Începând cu anul 2013, Fundația H&M a donat 3,3 milioane USD pentru ajutor de urgență. Începând cu anul 2013, 7,7 milioane de oameni au fost direct susținuți prin inițiativele Fundației H&M, iar în total au fost acordată suma de 98 de milioane USD. Fundația H&M are un parteneriat permanent cu Fundația Națiunilor Unite, bazat pe promovarea progresului Obiectivelor ONU de Dezvoltare Durabilă prin sprijinirea abilității femeilor și susținerea antreprenoriatului social. Din 2013, familia a donat 1,5 miliarde de coroane suedeze (200 milioane USD / 163 milioane EUR) Fundației H&M.
Credit foto: ID 60492523 © Faithiecannoise | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz