50 de influenceri mondiali vin la București să promoveze România la #ExperienceBucharest
Reading Time: 2 minuteÎntre 2 și 5 noiembrie 2018 are loc un nou eveniment de promovare a Bucureștiului și a României, cu 50 de invitați de top, creatori de conținut de succes, ce vin de pe 5 continente pentru a susține destinațiile turistice românești.
#ExperienceBucharest și #ExperienceRomania, cele mai mari proiecte de promovare independentă a României, aflate deja la cea de-a patra ediție, au adunat peste 300 de invitați internaționali, bloggeri, jurnaliști, Instagrameri, vloggeri și specialiști pe Twitter ce au creat conținut de calitate, au promovat Bucureștiul și diverse regiuni ale României, obținând expunere și vizibilitate sporită pentru România în mediul online.
Pe 5 noiembrie va fi organizată cea mai importantă Conferință Internațională din România dedicată turismului și social media, la Hotel Radisson Blu din București.
Specialiștii invitați vor prezenta și dezbate cele mai bune practici în implementarea campaniilor de marketing online, ultimele tendințe în social media și turism mondial, studii de caz de branding de succes al unor destinații turistice din lumea întreagă.
Evenimentul va reuni profesioniști din domeniul turismului, influenceri internaționali și români, jurnaliști, reprezentanți ai autorităților locale din București, Oradea, precum și reprezentanți ai Autorităților de Promovare Turistică din Thailanda, Grecia, Dubai și Austria.
Printre aceștia se numără:
- Călin Ile, Președintele Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR);
- Mihai Jurcă, Președintele Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea;
- Cezar Dumitru, Autor al blogului românesc de succes, ImperatorTravel.ro;
- Stephen Chrisanthus, Manager al destinației turistice Florida, USA;
- Alex Filip, fondator Bucharest City App;
- Tudor Maxim, Fondatorul #ExperienceBucharest și #ExperienceRomânia;
Folosește codul de discount: TravelMassive pentru 40% reducere din taxa de participare!
”Online-ul și social media au devenit canalele principale pentru a atrage turiști în cele mai de succes destinații din lumea întreagă. România si Bucureștiul au nevoie de prezență în mediul online și de cât mai multă promovare. În acest context, #ExperienceBucharest este un proiect unicat ce va oferi vizibilitate orașului București ca destinație turistică prin generarea unui conținut cât mai divers, în diferite limbi străine și pe diferite canale online: articole, presă scrisă internațională, Instagram, Facebook și Twitter. Conținutul generat va ajunge la o audiență internațională de peste 50 de milioane de persoane din întreaga lume. Ca și exemplu, doar 4 dintre participanți însumează pe canalul de Instagram un număr de 3.490.000 de urmăritori! (@pearlcyprus,@kyrenian,@dotzsoh,@lacerti)”, declară fondatorul proiectului Tudor Maxim.
Toți invitații se vor bucura de tururi culturale inedite ce presupun vizite la cele mai importante monumente in București (Arcul de Triumf va fi deschis special pentru acest eveniment), muzee, precum și alte experiențe alternative: ”Povestea Bucureștiului”, în care participanții vor descoperi mai bine de 500 de ani de istorie, ”Patrimoniul Cultural rrom” care abordează tema sensibilă a discriminării rrome, ”Viața Reală a Uriașilor de Pantelimon” unde participanții vor descoperi o altă latură a vieții din București, ”Turul alternativ” ce deschide apetitul pentru artă urbană, „Turul comunist” ce prezintă peste 40 de ani de istorie care au format Statul Român contemporan dar și multe altele. În sprijinul evenimentului s-a alăturat și Compania Națională de Transporturi Aeriene a României -TAROM.
Proiectul este susținut de Primăria Municipiului București prin Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic.
Pentru mai multe detalii despre speakeri, program și înscriere, vă rugăm să accesați: www.experience-bucharest.com/conference.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz