Antreprenori

5 ToGo lansează divizia mobilă, 5 ToGo Mobile

Reading Time: 2 minute

“5 To Go” – cel mai mare lanț de cafenele din România lansează în această săptămână prima unitate dintr-o serie de vehicule ce vor face parte din divizia mobilă 5 To Go Mobile.

Primul autoturism modificat pentru a devenii o cafenea mobilă cu toate dotările aferente unei cafenele 5 To Go se află începând de vineri, 11.05, în cadrul evenimentului Art Safari din Piața George Enescu. Acest prim autovehicul transformat într-o cafenea mobilă este un Citroen de colecție, un van transformat după modelul food-track-urilor de epocă.

Această nouă divizie va funcționa de asemenea în baza unei francize și a apărut din dorința publicului de a putea servii cafea și alte produse 5 To Go în locuri în care amenajarea unei cafenele clasice este imposibilă sau în locuri cu public volant precum concerte, festivaluri sau târguri diverse.

“Ne dorim să ținem cont constant de sfaturile și dorințele clienților nostrii și, precum am procedat și cu produsele premium sau cu un gramaj mai mare, introducând la cererea clienților gama 5 To Go PLUS, la fel am decis ca la sugestia lor, să lansâm o divizie mobilă de cafenele, pentru a putea fi prezenți acolo unde ne este solicitat acest lucru. Aceste coffee-truck-uri vor putea fi de asemenea și închiriate pentru diverse evenimente publice sau private, personale sau corporate.” Radu Savopol, Co-Fondator 5 To Go.

Cafenelele mobile 5 To Go Mobile vor fi complet echipate și adaptate, astfel încât să ofere întreaga gamă de produse standard 5 To Go, de la băuturi pe bază de cafe și smoothie-uri până la produse de patiserie precum sandwich-uri, cookies sau brownie.

Planul de dezvoltare a diviziei 5 To Go Mobile, prevede crearea de 5 cafenele mobile până la finalul anului și o investiție totală de aproximativ 250 000 EUR.

În prezent, 5 To Go a atins numărul de 80 de cafenele și puncte fixe de vânzare, urmând ca numarul să crească semnificativ până la finalul anului 2018.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

14 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago