Stiri

5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition

Reading Time: 2 minute

5 to go aduce la raft un produs inedit, în ediție limitată: siropul pentru cafea Dubai chocolate flavour edition. 5 to go este primul jucător din lume din această industrie care lansează un astfel de preparat, inspirat de trendul culinar al sezonului, după ce, în ultimele luni, ciocolata Dubai a devenit desertul cel mai popular din lume, cucerind rapid și publicul din România.

Siropul Choco Pistachio Dubai chocolate flavour edition by 5 to go, disponibil în premieră absolută începând cu această săptămână în toată rețeaua de cafenele a brandului, combină arome de ciocolată, fistic și o notă subtilă a rețetei Makalu Shisha, reinterpretată pentru a obține un gust revoluționar. Ambalajul său este unul elegant, iar accentele aurii, negre și verzi reflectă compoziția sofisticată și delicioasă.

„Am reușit să lansăm acest nou produs într-un timp relativ scurt, nu există ceva similar pe piață în acest moment și este ceea ce ne-am dorit, să marcăm povestea ciocolatei Dubai cu o colecție 5 to go irezistibilă. În cafenelele noastre a existat întotdeauna cerere pentru astfel de produse cu o componentă inedită, iar conceptele inovatoare sunt modalitatea de a ne menține relevanți pe piață, mereu aproape de consumatori și aliniați la ceea ce își doresc. Ne bucurăm că am reușit să fim primii care lansează un sirop pentru cafea cu această aromă unică, oferindu-le gustul care i-a cucerit în acest sezon, la un preț corect, în combinație cu cafeaua preferată.”

Lucian Bădilă, cofondator 5 to go

Siropul Dubai chocolate flavour edition a fost dezvoltat de departamentul de Cercetare și Dezvoltare (R&D) al companiei într-un timp record, completând portofoliul de siropuri speciale și unice 5 to go – Makalu Shisha (pe bază de narghilea și măr verde) și Lourmarin (cu lavandă, fistic și caramel sărat), lansate anii trecuți. Și siropurile cu arome clasice, de vanilie, caramel sau cocos, sau sortimentele precum Irish Cream, Amaretto și Pumpkin Spice se află în continuare în topul produselor preferate de consumatori și sunt produse vedetă, care consacrează 5 to go în zona de retail.

Clienții vor putea opta pentru siropul Choco Pistachio by 5 to go atunci când vor comanda orice produs pe bază de cafea cu sirop din oferta actuală disponibilă în locațiile brandului, acesta putând fi achiziționat totodată și din magazinele de retail, ca soluție savuroasă pentru obținerea acasă a latte-ului perfect sau a oricărui preparat din cafea, căruia îi va aduce o aromă aparte.

Siropul Choco Pistachio va fi comercializat în ambalaje de 50 ml și 250 ml, fiind disponibil pe piață doar până la data de 1 februarie 2025.

Radu Savopol și Lucian Bădilă au fondat 5 to go în 2015, aducând pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Brandul a atins pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Team

Recent Posts

Diana Jipa și Ștefan Doniga aduc în România primul record mondial pentru un proiect muzical

Violonista Diana Jipa și pianistul Ștefan Doniga vor susține, pe 14 decembrie, un concert de excepție în Antarctica, devenind astfel…

1 minut ago

IFC colaborează cu UniCredit Bank pentru a stimula accesul la finanțare pentru proiectele de combatere a schimbărilor climatice în România

O nouă investiție IFC în obligațiuni de rang superior emise de UniCredit Bank S.A., subsidiara românească a UniCredit S.p.A., reprezentând…

10 minute ago

66% din hainele vândute în Primark, fabricate din materiale reciclate sau provenite din surse durabile

Primark își continuă angajamentul de a oferi tuturor o modă mai sustenabilă la prețuri accesibile, cu un impact redus asupra…

24 de minute ago

Fosta Casă de Modă Venus găzduiește Mozaic: un târg de Crăciun unic ce promovează cultura urbană, artizanatul și economia circulară

În perioada 28 – 26 decembrie, fosta Casă de Modă Venus găzduiește Mozaic, un târg de Crăciun unic, care îmbină…

27 de minute ago

Calea Victoriei din București urcă două poziții clasamentul celor mai scumpe artere comerciale din lume

Calea Victoriei din București urcă două poziții în clasamentul celor mai scumpe artere comerciale din lume, în contextul în care…

2 ore ago

Raiffeisen Bank lansează asigurarea de călătorie de tip abonament – TRAVEL AROUND THE WORLD

Raiffeisen Bank lansează asigurarea de călătorie tip abonament anual Travel Around the World. Asigurarea de tip abonament este destinată atât…

2 ore ago