Stiri

5 to go lansează Lemonvita, o limonadă cu vitamine

Reading Time: 2 minute

5 to go anunță lansarea unui nou produs inedit pentru zona de retail, Lemonvita, limonada răcoritoare în diverse sortimente, creată pentru cei care vor să se bucure tot timpul anului de experiența consumului unei băuturi delicioase cu gust de vară și de un boost de energie, minerale sau vitamine.

Produs funcțional realizat după o rețetă proprie, Lemonvita reprezintă o inovație în acest segment, oferind gust delicios și hidratare, la care se adaugă și o componentă nutritivă, întrucât conținutul este conceput să acopere o parte din necesarul zilnic de vitamine și minerale, cu avantajul suplimentar al unui aport caloric redus.

Disponibile pe piață începând cu jumătatea lunii august, sortimentele Lemonvita sunt limonada clasică, în trei variante – 5 to go Lemonvita original, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr – la care se adaugă trei SKU-uri din categoria băuturilor cu conținut de vitamine și/sau minerale, pentru care pot opta consumatorii care își doresc un plus de beneficii pentru organism, în funcție de nevoile și preferințele lor: 5 to go Lemonvita original cu vitaminele B, C, D, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură cu magneziu și vitaminele B și  5 to go Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B. Lemonvita este o băutură necarbogazoasă, disponibilă în ambalaj de 0.5 litri, iar conținutul caloric variază între maximum 22 kcal/100 ml și minimum 4 kcal/100 ml, în cazul sortimentelor fără zahăr.

„Așa cum am mai spus, ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii. Credem că lansarea acestor noi SKU-uri va avea un impact semnificativ în segmentul retail și este în concordanță cu strategia noastră de a ne consolida prezența în această zonă, tendință pe care o vom menține în continuare

Radu Savopol, cofondator 5 to go

„Extinderea portofoliului din retail cu produse care să reflecte spiritul inovator 5 to go s-a numărat printre prioritățile setate anul acesta. Lemonvita este o băutură cool, care acoperă o paletă largă de gusturi și ocazii de consum și are un potențial considerabil, tocmai de aceea ne bucurăm să anunțăm că am înregistrat acest brand la nivel european și vrem să-l ducem în afara granițelor țării, pe piața internațională”

Dumitru Iliescu, director comercial 5 to go

Ambalajele în culori îndrăznețe captează vibe-ul verii și aduc la raft într-o formă atractivă energia intensă pe care consumatorii o pot savura pe parcursul întregului an, iar varietatea sortimentelor acoperă o gamă generoasă de preferințe și nevoi. Astfel, noua băutură delicioasă obținută din suc concentrat de lămâie, miere și îndulcitor sau zahăr, în funcție de sortiment, este dedicată atât celor care iubesc pur și simplu gustul limonadei clasice, cât și celor care își doresc o doză în plus de hidratare, vitamine și/sau minerale, în completarea unei alimentații echilibrate.

Lemonvita completează oferta de produse adresate consumatorilor în căutare de alternative de calitate, cu beneficii pentru organism și este ideală pentru a fi băută în oraș, acasă, la sală sau în mijlocul naturii, dedicat celor care au un stil de viață solicitant, fie că e vorba de sportivi, studenți sau adulți stresați de responsabilitățile cotidiene, care simt nevoia de mai multă energie pe parcursul zilei.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Banca Transilvania a atras 700 mil. euro de pe piețele internaționale pentru a finanța proiecte sustenabile

Banca Transilvania a vândut pe 25 septembrie 2024 obligațiuni de 700 de milioane de euro, în contextul unei cereri din…

12 ore ago

Kaufland deschide porțile BavarienFest 2024, la Romexpo

Între 26 și 29 septembrie, Romexpo devine gazda festivalului BavarienFest 2024 by Kaufland, care promite patru zile de petrecere autentică…

14 ore ago

Se lansează GO GLOBAL! – program pentru expansiunea rapidă a startupurilor tech românești pe piețele internaționale

Proiectul GO GLOBAL!, lansat pe plan global de Arieli Capital, este adus în România de Upgrade 100 și How To…

14 ore ago

Xiaomi a lansat gama completă de telefoane, weareables și dispozitive IoT din 2024 dar și un nou site

Xiaomi lansează cea mai recentă linie de smartphone-uri flagship, Seria Xiaomi 14T, concepută pentru pasionații de fotografie care urmăresc capacități…

15 ore ago

Danone România: Când inovația alimentează un business sănătos

Claudiu Marin, Head of Specialized Nutrition la Danone România, ne-a vorbit despre planurile de a lansa cea mai recenta inovatie…

15 ore ago

Teads și Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală și de Est

Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunță un parteneriat exclusiv cu Rakuten Advertising, o companie…

15 ore ago