Marketing

5 to go devine partener oficial al Federației Române de Fotbal și cafeaua oficială a Cupei României

Reading Time: 2 minute

Brandul românesc 5 to go susține începând din acest sezon Federația Română de Fotbal în calitatea de partener oficial de cafea și de cafea oficială a Cupei României. Această colaborare este în derulare pentru o perioadă de 4 ani, până în 2026.

Produsele pe bază de cafea 5 to go vor fi prezente în vestiarele și în culisele tuturor meciurilor din România desfășurate sub egida Federației Române de Fotbal.

„5 to go este o poveste 100% românească, demarată în 2015, care a cucerit încet-încet inimile a milioane de consumatori români, dar și noi teritorii din Europa. Se știe că fotbalul este un sport care atrage pasiuni, iubit și urmărit din tribune sau din fața ecranelor de fani de toate vârstele. Am încheiat acest parteneriat din dorința de a transmite energia pozitivă 5 to go pe teren și de a aduce din căldura și starea de spirit ce definesc brandul nostru mai aproape de fanii acestui sport. Vom dezvolta acest parteneriat alături de FRF, căutând idei și acțiuni comune care să reflecte sinergia celor două mărci și să aducă valoare adăugată celor care ne apreciază. Le urăm succes echipelor tricolore!”

Radu Savopol, cofondator 5 to go

Primul meci în care 5 to go va intra pe teren este cel dintre România și Bosnia și Herțegovina ce are loc pe stadionul Rapid-Giulești, luni, 26 septembrie, ora 21:45.

5 to go a fost fondată în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, iar la finalul anului 2021 a ajuns la peste 350 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. În 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1.000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

6 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

7 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

8 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

11 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago