Brandul românesc 5 to go susține începând din acest sezon Federația Română de Fotbal în calitatea de partener oficial de cafea și de cafea oficială a Cupei României. Această colaborare este în derulare pentru o perioadă de 4 ani, până în 2026.
Produsele pe bază de cafea 5 to go vor fi prezente în vestiarele și în culisele tuturor meciurilor din România desfășurate sub egida Federației Române de Fotbal.
„5 to go este o poveste 100% românească, demarată în 2015, care a cucerit încet-încet inimile a milioane de consumatori români, dar și noi teritorii din Europa. Se știe că fotbalul este un sport care atrage pasiuni, iubit și urmărit din tribune sau din fața ecranelor de fani de toate vârstele. Am încheiat acest parteneriat din dorința de a transmite energia pozitivă 5 to go pe teren și de a aduce din căldura și starea de spirit ce definesc brandul nostru mai aproape de fanii acestui sport. Vom dezvolta acest parteneriat alături de FRF, căutând idei și acțiuni comune care să reflecte sinergia celor două mărci și să aducă valoare adăugată celor care ne apreciază. Le urăm succes echipelor tricolore!”
Radu Savopol, cofondator 5 to go
Primul meci în care 5 to go va intra pe teren este cel dintre România și Bosnia și Herțegovina ce are loc pe stadionul Rapid-Giulești, luni, 26 septembrie, ora 21:45.
5 to go a fost fondată în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, iar la finalul anului 2021 a ajuns la peste 350 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. În 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1.000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…