Stiri

5 to go, creștere a veniturilor cu peste 50% în prima jumătate a anului 2023

Reading Time: 3 minute

Investițiile constante în dezvoltare prin inovație, optimizarea portofoliului și parteneriate de succes, cumulate cu preocuparea permanentă de identificare a tendințelor de consum și loializare a clienților se traduc prin rezultate spectaculoase pentru brandul 5 to go, după prima jumătate a acestui an: creștere cu 55% a cifrei de afaceri

Cu o medie de 13 locații noi deschise lunar și peste 1.650.000 de clienți care trec pragul cafenelelor 5 to go în fiecare lună, brandul a depășit cu 5% cifra de afaceri estimată pentru anul acesta și înregistrează o creștere de 55% față de rezultatele obținute anul trecut.

Totodată, meniul de vară din cafenele, care include gama Summer Crush în 3 variante (Vanilla Crush, Strawberry Crush și White Chocolate Crush) a înregistrat anul acesta o creștere de vânzări de 30%, iar dintre produsele disponibile în zona de retail, vedetele momentului sunt minisiropurile de 50 ml cu diverse arome și noul produs ready to drink Italian Sparkling Espresso, pe bază de cafea 100% arabica, ușor acidulat.

5 to go anunță și o îmbunătățire a mediei de bon, care a atins 12,6 lei la nivel național și ajunge chiar la 16 lei în anumite zone din țară.

„Fiecare nou record setat de 5 to go este pentru noi mai mult decât o realizare internă de care suntem mândri și recunoscători. Este înainte de toate o confirmare a potențialului enorm pe care îl are un brand 100% românesc, început de la zero, în care am crezut și pe care l-am dezvoltat zi de zi, vreme de 8 ani. Aceste rezultate sunt o surpriză plăcută mai ales pentru că vin într-un context economic provocator, care a adus creșteri de prețuri și a impus o adaptare sau chiar resetare a obiceiurilor de consum. Cu toate acestea, am reușit să ne menținem ritmul alert de creștere, iar a doua parte a anului se preconizează chiar mai productivă decât prima, astfel că ne așteptăm să depășim bugetul estimat și să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023. Se remarcă și o estompare a crizei forței de muncă, ceea ce nu poate fi decât o veste extrem de bună“

Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Din cele aproximativ 500 de unități 5 to go din România, cifră pe care brandul își propune să o dubleze în următorii 4 ani, 64 au fost deschise anul acesta, la care se adaugă 33 de locații renovate.

5 to go deține deja și 5 locații dedicate zonei drive, cu vizibilitate crescută pe drumurile naționale, accesibile unui nou segment de consumatori: șoferii care își doresc să savureze o cafea de calitate ori alte băuturi răcoritoare și gustări delicioase la prețuri corecte, care să le asigure energia până la destinație.

„Semnăm lunar aproximativ 13 noi contracte de franciză, iar 97% dintre contractele deja active au fost prelungite, ceea ce dovedește eficiența acestui model de business și valoarea parteneriatelor pe care am reușit să le construim cu francizații noștri. Comunicăm îndeaproape cu fiecare antreprenor și acționăm ca o echipă, pentru a ne asigura că toate locațiile respectă standardele 5 to go și oferă clienților experiențe pozitive de consum. Pe lângă deschiderea de noi unități, lansări de produse și consolidarea prezenței în retail, pregătim multe alte suprize pentru clienții noștri în perioada următoare“

Lucian Bădilă, cofondator 5 to go

Expansiunea la nivel național se traduce prin prezența 5 to go în aproximativ 97 de orașe și a fost marcată și prin deschiderea în luna iulie a primului flagship store la Brașov, iar extinderea pe piața internațională continuă conform obiectivelor setate.

În Ungaria există deja 5 locații 5 to deschise sau în curs de amenajare și deschidere, iar în urma unor analize riguroase vor fi testate treptat și alte piețe, pe lângă Marea Britanie, Franța și Belgia, unde brandul 5 to go este deja prezent.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

13 ore ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

13 ore ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

15 ore ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

15 ore ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

15 ore ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

16 ore ago