5 to go caută branduri românești
Reading Time: < 1 minutAntreprenorul Radu Savopol, co-fondator al lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat că este în căutare de produse românești care să se poată asocia cu cafea sau cu brandul 5 to go.
”Hai să repornim economia, împreună. Noi, cei de la 5 to go ne dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse românești, create și promovate de antreprenori români. Așadar, dacă ai un produs cool care se poate asocia cu cafea sau cu 5 to go, trimite-ne un email și hai să povestim mai multe”, scrie antreprenorul într-o postare pe Facebook.
Toate cafenelele 5 to go s-au deschis începând cu data de 5 mai, în regim de ”to go” și ”drive”, iar de la redeschidere până la finalul anului toți cei care cumpără orice cafea espresso, espresso lung sau americano vor primi una gratis.
5 to go a continuat extinderea, chiar și pe timp de pandemie
Începând cu data de 15 martie au fost semnate contracte pentru 9 francize noi în București, Cluj și Călărași. În plus, în plină stare de urgență, fondatorii grupului, alături de echipa centrală, au continuat amenajările de noi unități, dintre care 10 au fost finalizate și sunt gata pentru a fi deschise, și au listat unele dintre produsele 5 to go pe platforma celui mai mare retailer online local.
În prezent, 5 to go este cea mai mare rețea de cafenele din România cu peste 160 de locații deschise și operaționale și mai mult de 30.000 de clienți pe zi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz