5 to go acoperă o parte din taxele de franciză și marketing pentru antreprenorii din rețea
Reading Time: 2 minuteLanțul de cafenele 5 to go a decis să susțină antreprenorii care fie sunt parte din grup, fie doresc să se alăture rețelei, prin acoperirea unor costuri cu taxe de franciză și marketing.
Începând cu luna august, toți cei care decid să se alăture grupului 5 to go și vor semna un contract de franciză până la finalul anului 2021 vor beneficia de un an extra, fără taxă de franciză. În plus, toate contractele existente s-au prelungit cu încă 2 ani, fără costuri pentru antreprenori.
Pentru 5 to go însă, decizia vine cu un cost total de aproape 350.000 euro, sumă raportată la 190 de contracte semnate până pe 5 august.
Francizații 5 to go au avut 0 costuri pentru taxele de redevență și de marketing pentru lunile martie, aprilie și mai, deși echipa centrală a muncit în toată această perioadă pentru a pregăti planuri și campanii, iar cafenelele au fost deschise o mare parte din aceste luni, 18 de zile în martie, respectiv 25 în luna mai. Aceste taxe reprezintă 5,5% din totalul veniturilor pentru o cafenea, iar costul total suportat de 5 to go în acest caz a depășit suma de 60.000 euro.
”Consider că 2020 este un an de supraviețuire, dar a cărui contribuție este esențială pentru dezvoltarea pe termen lung”, a declarat Radu Savopol, co-fondator al 5 to go.
Brandul românesc de cafea vizează în continuare să deschidă 100 de noi cafenele în acest an, conform planului stabilit la sfârșitul lui 2019. Măsurile amintite mai sus au fost luate și pentru a menține acest obiectiv de business, dată fiind perioada de instabilitate actuală.
25 de locații noi 5 to go au fost deschise în perioada 5 mai – 1 august și altele 14 sunt în pregătire și urmează să fie deschise până la final de septembrie, în București dar și în alte orașe din țară: Constanța, Cluj-Napoca, Bușteni, Giurgiu, Ploiești, Sfântu Gheorghe.
Fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, 5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 170 de unități și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz