Categories: ManagementOpinii

5 greseli pe care le poti face pe LinkedIn ce denota neprofesionalism

Reading Time: 3 minute

Daca te intrebi: la ce ma ajuta LinkedIn? Afla raspunsul in continuare.

Profilul tau de LinkedIn este aproximativ de un milion de ori mai important decat cartea ta de vizita deoarece, peste 400 de milioane de persoane au posibilitatea de a-ti vedea pagina de profil.

De Diana Goanta

In momentul de fata, LinkedIn este cea mai mare retea profesionala din lume atingand in Q1 2016 433 de milioane de membri din toata lumea, incluzand manageri din companii care sunt incadrate in Fortune 500.

Profilul tau de LinkedIn include informatii despre tine care nu mai pot fi gasite in alta parte si oricine iti viziteaza pagina de profil isi poate face o impresie despre tine. Astfel, depinde doar de tine care va fi aceasta prima parere pe care o lasi.

Iti prezentam, mai jos 5 greseli pe care le poti face pe LinkedIn ce denota neprofesionalism. Daca reusesti sa faci aceste greseli, atunci multe posibile contacte pentru reteaua ta vor sta cat mai departe de tine si nu credem ca iti doresti asa ceva pentru cariera ta.

  1. Alegerea unei imagini de profil gresite sau a niciunei imagini

Imaginea dumneavostra este o parte foarte importanta din cadrul profilului de LinkedIn, de aceea conteaza foarte mult ce anume alegeti sa va reprezinte. Este important sa vi se poata vedea fata clar si sa nu aveti mai multe persoane in imaginea de profil, pentru a nu crea confuzie. In cazul in care nu aveti imagine de profil, va garantam ca nu vor exista persoane care sa stea mai mult de cateva secunde pe profilul dumneavoastra.

  1. Folosirea campului de Nume si/sau Titlu de pe profilul de LinkedIn pentru a-ti face publice datele de contact

Utilizatorilor le este specificat in cadrul termenilor si conditiilor site-ului LinkedIn ca includerea numarului propriu de telefon sau a adresei de e-mail in sectiunea Titlu (chiar sub Nume) sau in alta sectiune in afara de zonele expres desemnate pentru adresa de e-mail sau numar de telefon, reprezinta o incalcare a termenilor si a serviciilor site-ului.

Poti fi membru Linkedin gratuit, iar compania ofera servicii premium contra cost, cum ar fi serviciul de Inmail (posibilitatea de a trimite mesaje intre membrii retelei). Astfel, este neprofesional sa va includeti numarul de telefon in cadrul profilului deoarece oricine doreste sa intre in contact cu dumneavoastra poate sa intre in sectiunea de “Contact” si sa va gaseasca datele de contact acolo.

  1. Anuntarea marimii retelei dumneavostra de contacte

Anuntarea marimii retelei dumneavoastra de contacte in sectiunea in care ar trebui sa completati ce anume este cel mai important pentru dumneavoastra este aproape la fel de gresit ca faptul de a-ti adauga numarul de telefon in sectiunea de “Titlu” a profilului.

Va recomandam sa nu o faceti! Daca cel mai important lucru pentru dumneavostra este marimea retelei de contacte de pe LinkedIn, atunci poate este momentul sa va reganditi prioritatile.

  1. Autoproclamarea ca si Guru, Geniu sau Cel Mai Bun din Lume intr-un domeniu

Persoanele cu adevarat guru intr-un anumit domeniu nu se vor lauda singuri cu acest lucru, cu siguranta vor fi multe alte persoane care o vor face pentru el.

Cel mai indicat este sa va spuneti povestea dumneavoastra intr-un mod cat mai uman si simplu, pe un ton cat mai placut si de conversatie.

  1. Trimitere de spam catre alti utilizatori

Nu spamati alti utilizatori LinkedIn, fie prin trimiterea de invitatii de conectare sau oferte de business fara sa va fi cunoscut vreodata. Nu este profesional sa rugati necunoscuti sa va ajute sa va dezvoltati compania sau sa va cumpere produsele sau serviciile.

Astfel, va recomandam sa va completati profilul cat mai profesional si sa tineti cont de sfaturile de mai sus deoarece o multime de persoane abia asteapta sa va cunoasca!

Diana Goanta este Online Marketing Specialist la ABC Human Capital.

Urmariti si alte articole ale ABC Human Capital aici

Foto: Dreamstime

 

Team

Recent Posts

Franciza RO concept OSCAR a ajuns la 90 de benzinării după 7 ani de activitate

RO Concept OSCAR, rețeaua de benzinării în franciză, dezvoltată de OSCAR Downstream, cel mai mare furnizor independent de carburanți din…

34 de minute ago

Wayne Visser: Sustenabilitate pentru prosperitate

Cu o carieră extinsă care îmbină teoria cu practica, Wayne Visser este expert în domeniul sustenabilității și responsabilității sociale a…

58 de minute ago

Art Safari arată cum au sărbătorit românii Crăciunul, de-a lungul generațiilor

Din 28 noiembrie, se deschide la Art Safari expoziția „Cele mai frumoase tradiții”, curator Cristian Vechiu, ce explorează bogăția obiceiurilor…

2 ore ago

De la fermă la raft: cum aduce Carrefour prospețimea locală în magazine prin cooperativa Grădina Noastră din Malu Spart

Carrefour România este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în…

2 ore ago

Paul Radu Grigoriu: Cine îi face înțeleși pe europarlamentari

Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…

4 ore ago

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

13 ore ago