Stiri Antreprenori

5 to go lansează gama de produse 5 to go +

4 dec. 2017 2 min

5 to go lansează gama de produse 5 to go +

Reading Time: 2 minute

5 to go a lansat de curând gama de produse 5 to go + (PLUS) aceasta luând naștere ca urmare a unui focus grup, realizat în rândul target-ului relevant, și a dorinței clienților de a putea achiziționa preparate cu un gramaj mai mare .

În urma sugestiilor primite de la clienți, 5 to go a decis să listeze noi produse sub denumirea generică de 5 to go + (PLUS), cu prețuri de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu.

Odata cu lansarea noilor produse am simțit nevoia și de a introduce un nou personaj pentru paharul de 16 OZ (470ml), pentru cea mai mare băutura, […]Mr. Big! Noul personaj pop-art se alătură deja existentelor Miss Latte și Mister Espresso.“, Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Mr. Big, personajul ce dă viață paharul de 16 oz, va fi utilizat pentru a dubla băutura favorită, astfel paharul poate fi folosit pentru a achiziționa un dublu, cappuccino, dublu ciocolată caldă, dublu chai latte, ș.a.

Focusul nostru este permanent către ce produse oferim la vânzare. Ne intereșează să oferim produse, de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piața. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 to go + (PLUS) . Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, îndrăgite de către tineret și cunoscute în randul tuturor clienților. ” Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Noua gamă de produse curpinde în momentul de față : smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, ș.a.) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din partea clienților.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: