4 premii pentru McCann Worldgroup Romania la Cannes Lions cu Mastercard și cu ROM
Reading Time: 3 minute
Agenția McCann Worlgroup Romania marchează în acest an un deceniu de la primul Grand Prix caștigat de o agenție din Europa Centrală și de Est la festivalul Cannes Lions, menținându-și poziția de cea mai premiată agenție de pe piața locală la Festivalul Cannes Lions.
În 2011, McCann București, MRM România și UM România caștigau 11 premii Cannes Lions, inclusiv Grand Prix și Titanium, cu campania Rom American, dezvoltată pentru ciocolata ROM.
10 ani mai târziu, în 2021, aceleași parteneriat McCann București, MRM România si UM România, câstigă pentru a 10-a ediție consecutivă a festivalului: Aur, Argint și Bronz cu campaniile Piața la Drum dezvoltată pentru Mastercard și The Sponsor of Cancelled Events, dezvoltată pentru Rom.
În prezent, numărul total de lei câștigați de agentie a ajuns la 39, un record pentru piața locală de publicitate.
“Este o mare bucurie și mândrie să ajungem la această performanță împreună cu clienții agenției. McCann Worldgroup Romania dă dovadă de constanță, perseverență și curaj pentru a dezvolta campanii relevante pentru clienții noștri. Credem cu tarie că rolul nostru este de a ajuta brandurile sa joace un rol important în viețile oamenilor, adăugând valoare și ajutând acolo unde este nevoie. Sunt mândră că știm să ascultăm, suntem curioși și în continuă căutare de insight-uri relevante pentru branduri și consumatori. Este extrem de important când toate aceste lucruri sunt folosite în campanii de marketing care adresează probleme reale, deschid drumuri noi și au un impact pozitiv pentru business-ul clienților noștri. Suntem conștienți că nu trecem printr-o perioadă ușoară, dar suntem siguri că McCann Worldgroup Romania va continua pe același drum, vom continua să creștem oameni și branduri, să inovăm și să ne depășim limitele”, declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.
“Cred că am lansat campania Rom într-un moment în care oamenii aveau nevoie de ceva care să le schimbe perspectiva, era o perioada tristă, în plină pandemie. Rom a fost atunci o gură de optimism, transformând o situație negativă – miile de evenimente anulate – într-o oportunitate de a crea “buzz” în jurul unui produs, de a ajuta și de a zâmbi. Cred cu adevărat că brandurile curajoase aduc împreună oameni curajoși. ADN-ul Rom alimentează creativitatea iar agenția face minuni,” declară Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia S.A.
“Sunt mândru că am reușit să construim o cultură creativă ambițioasă, bazată pe inovație, care livrează rezultate an de an. Este foarte greu să câștigi la Cannes, în general, dar e cu atât mai greu să câștigi 10 ani la rând. Acest record ne pune într-o companie foarte selectă la nivel global. Nu multe agenții se pot lăuda cu o astfel de performanță. Constanța în excelența creativă este cel mai important lucru pentru noi și faptul că avem alături clienți curajoși care ne împărtășesc viziunea ne dă energie și ne ambiționează și mai tare. Vreau să felicit echipele câștigătoare, dar vreau să aplaud întreaga comunitate creativă McCann – nu doar cei care au participat direct la campaniile premiate sunt câștigători. Toată lumea pune umărul la această cultură creativă și pentru cei ce nu sunt pe listele de câștigători de anul acesta, cu siguranță vor ajunge acolo în anii următori,” a spus Catalin Dobre, CCO McCann Worldgroup Romania și Regional Creative Director McCann CEE.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz