Companii CSR Stiri

320.000 de euro, contribuția Unilever la campania „1 centimetru de fapte”, inițiată de Ștefan Mandachi

18 iun. 2020 4 min

320.000 de euro, contribuția Unilever la campania „1 centimetru de fapte”, inițiată de Ștefan Mandachi

Reading Time: 4 minute

Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, a contribuit în campania „1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiată de Ștefan Mandachi, cu 320.000 de euro pentru achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă dotată cu 12 paturi, cu scopul de a ajuta comunitatea din Suceava, una dintre zonele cele mai afectate de pandemie.

Unitatea mobilă de terapie intensivă este deja în Suceava și urmează să fie pregătită și echipată pentru a deveni funcțională.

„Este o onoare pentru noi să putem ajuta cetățenii din acest județ cu 12 paturi de terapie intensivă. Am colaborat cu 1 cm de Fapte – Cu Toții în Linia Întâi și cu Crucea Roșie Suceava și prin acest parteneriat credem că vom reuși să avem un impact pozitiv pe termen lung în comunitatea din Suceava. La Unilever vom face întotdeauna tot ce putem ca să ajutăm cetățenii și să facem bine societății”, a spus James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.

Unitatea mobilă dotată cu 12 paturi de terapie intensivă poate fi folosită și mutată rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar și ulterior, în situații de calamități sau dezastre, și are ca scop creșterea capacității spitalelor și a sistemului medical în general, de îngrijire a pacienților la standarde înalte.

„Această unitate mobilă de terapie intensivă este dovada de netăgăduit a faptului că, acționând împreună și punând suflet în ceea ce facem putem avea cu toții realizări colosale: când nu dormi nopțile pentru un obiectiv, lucrurile se mișcă. Sunt extrem de mulțumit că toate eforturile mele și ale echipei mele de voluntari se vor concretiza în vieți salvate, chiar și după ce trece pandemia. Sunt recunoscător tuturor donatorilor pentru încrederea acordată, făcând astfel posibilă achiziționarea și dotarea corespunzătoare a acestei unități – există oameni și companii care sunt aici ca să facă bine pe termen lung, lăsându-și amprenta în comunitatea noastră atât în momentele bune, cât și în momentele dificile, cum este cel prin care trecem acum. Mulțumesc încă o dată Unilever și Betty Ice pentru donația făcută – am acumulat cea mai mare sumă din strângerile de fonduri din România! Fapte, nu vorbe!”, a afirmat Ștefan Mandachi, inițiatorul campaniei „1 centimetru de fapte – Cu Toții În Linia Întâi”.

„Păstrăm o legătură strânsă cu locuitorii din Suceava, aici fiind situată fabrica noastră Betty Ice. Angajamentul nostru față de suceveni este pe termen lung și vom continua să fim mereu aproape de ei, cât de mult putem, cu resursele pe care le avem. Unitatea mobilă de terapie intensivă va putea fi mutată și utilizată si după ce se încheie această perioadă grea, iar acesta cred că este cel mai important lucru – ca oamenii să știe că au un sprijin, o speranță în momentele dificile din viețile lor”, a mai spus și Ionuț Ilie, General Manager Ice Cream, Unilever South Central Europe.

„Unitatea mobilă de terapie intensivă aduce speranță și încredere oamenilor din regiune. Ne bucurăm să avem un adevărat sprijin în fiecare dintre persoanele și companiile care au arătat în această perioadă că sunt solidari față de comunitățile vulnerabile. Fără ajutorul lor nu am fi reușit să facem atâta bine și cu siguranță nu am fi reușit să facem toate aceste achiziții”, a precizat Corneliu Dediu, Director Crucea Roșie Suceava.

Alte 4 unități mobile de terapie intensivă au ajuns deja în țară, fiind achiziționate cu sprijinul Lidl România, KMG Internațional (Rompetrol), Crucea Roșie și Fundația Mereu Aproape.

Campania de strângere de fonduri ”Cu Toții În Linia Întâi” inițiată de antreprenorul Ștefan Mandachi și filiala Crucea Roșie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostradă construit în Suceava. Banii obținuți din donații sunt folosiți pentru achiziția de ventilatoare și de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din județul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare număr de victime .

Ștefan Mandachi a adunat 1,5 milioane de euro din donații prin intermediul 1cm.ro, proiect pe care l-a inițiat și pus în mișcare în timp record, și a făcut donații către spitale și alte instituții aflate în nevoie, în special din Suceava, zona cea mai lovită de epidemie din România. Cu business-urile complet închise pe perioada stării de urgență și alertă, antreprenorul sucevean Ștefan Mandachi ar fi putut să se preocupe doar de soluții pentru salvarea propriilor afaceri sau ar fi putut să nu facă, pur și simplu, nimic, ca mulți alții din jur. Dar, nu e genul lui să stea cu mâinile în sân. A dovedit-o și cu alte ocazii, mai ales de când a ajuns în atenția opiniei publice cu protestul #șîeu și construcția simbolică a primului metru de autostradă din Moldova. Despre cum a adunat acești bani, dar și ce îl motivează ca antreprenor și ce planuri are cu businessurile sale, a povestit, pe larg, la Biz Leaders

„Vânzând” centimetri virtuali din autostrada sa de un metru, a cumpărat echipamente medicale pentru spitalele din Moldova, în principal, din Suceava. Au fost achiziționate mai multe ventilatoare și echipamente de protecție, precum și o unitate mobilă de terapie intensivă. În plus, restaurantele sale Spartan au oferit meniuri personalului din linia întâi din Suceava și, a pus gratuit Mandachi Hotel&Spa la dispoziția personalului medical, polițienesc, militar și a voluntarilor care au interacționat cu  sau sunt suspecți de infectare cu noul coronavirus, în Spitalul Județean Suceava sau din incinta oricăror altor unități spitalicești din orașele și comunele situate în vecinătatea municipiului Suceava.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: