300 de participanți la primul TEDx în aer liber
Reading Time: 3 minutePrimul eveniment TEDxFloreasca, organizat pe terasa mall-ului Promenada, a atras aproximativ 300 de participanți (public, parteneri, sponsori, reprezentanți media, organizatori & voluntari.
Evenimentul a avut o abordare nouă, diferită de toate evenimentele TEDx organizate până acum în România, fiind primul eveniment TEDx în aer liber.
Tema evenimentului a fost “NEW – New Evolution Way”, subiectul principal de anul acesta fiind schimbarea prin deschiderea la nou. Cele 20 de discursuri și 3 momente de tip “performance” au fost derulate pe structura: tehnologie & design, minte & emoții, afaceri, și, nu în ultimul rând, contribuție socială.
Speakeri și performerii TEDxFloreasca 2018 [NEW]: Theodor Paleologu (profesor), Liviu Vasilescu (designer), Laur Neagu (inginer în computere), Ionuţ Budişteanu (inventator), Andy Manole (trainer), Georgiana Cristea (profesor), Matei L. Buţă (fotograf), Tedy Necula (producător de film), Francisc Adrian Helstern (sociolog), Liviu Lucaci (actor, regizor & scriitor), David Iachetta (antreprenor), Mihai Guran (consultant pentru afaceri), Iancu Guda (expert financiar), Oana Doboşi & Raluca Selejan (antreprenori), Anca Gheorghiu & Ermil Diaconescu (traineri), Dan Păvăloiu (jurnalist), Polixenia Rodină (coach), Titi Aur (pilot de raliuri), Horia Văcărescu (muzician), Cristina Creţu (expert în comunicare), Amalia Năstase (antreprenor), Mirela Nemţanu (director executiv), Mugur Pop (fermier)
“Am ales acoperișul Promenada Mall pentru că am vrut să oferim o experiență la înălțime, atât la propriu, cât și la figurat. S-a dovedit o alegere apreciată de majoritatea celor care ne-au fost alături pe 8 iunie”, a spus Adrian Cioroianu, Lead Organizer.
”Publicul de astăzi, în special la un eveniment TEDx, este compus majoritar din reprezentanți ai generațiilor Z și Millenials. Ei au un stil de viață și de învățare diferit, își doresc flexibilitate și libertate de mișcare și acțiune. Nu le putem oferi ceea ce mulțumește un public având media de vârstă de 40+”, a declarat Eliza Nițescu, Marketing Manager al TEDxFloreasca.
Numărul de scaune (stilul clasic de participare la o conferință) a fost limitat la 100, iar suplimentarea de locuri a fost făcută cu pufuri și pernițe rotunde roșii (unul dintre simbolurile conferințelor TEDx), așezate în zonele verzi de pe acoperiș și prin folosirea banchetelor existente la fața locului. Locurile de amplasare ale banchetelor au fost redecorate printr-un concurs de graffiti organizat de Promenda, care a desemnat un câștigător. Acesta a putut executa lucrările de redesign chiar înainte de eveniment.
Scena, principalul loc de desfășurare a acțiunii într-un eveniment, a fost una de concert (din dotarea Mall Promenada), cu un design conceput special pentru TEDxFloreasca [NEW], concept care îi aparține un designer profesionist, Simona Istrate.
Înregistrarea invitaților s-a făcut cu o brățară, oferită de un brand care realizează produse cu design nautic, apreciate în principal datorită originalității modelelor și faptului că sunt confecționate 100% manual. Pentru ambalajele folosite la giveaways, organizatorii au lucrat cu HOSPICE Casa Speranței și copiii din centrul din București, pentru a “personaliza” pungile de eveniment cu picturi originale create de copii și tineri cu vârste cuprinse între 5 și 22 de ani.
Pentru a contracara efectele căldurii, în afară de umbrele și sisteme de ventilație cu vapori de apă, organizatorii au decis să monteze parașute ranforsate prin cordeline.
Evenimentul a fost transmis integral LIVE, prin Facebook livestream, iar la fața locului partenerii media au realizat interviuri cu participanții și speakerii.
Următoarea ediție TEDxFloreasca va avea loc pe 24 mai 2019 și va avea ca temă: SMILE, the power of positive psychology. Biletele pentru această ediție vor fi puse în vânzare începând din iulie 2018.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz