3 romani din 10 platesc contactless la vendomate
Reading Time: 2 minuteMasterCard a introdus plata cu carduri contactless la vendomatele O’Fresh ale Vending Zone, inregistrand rezultate peste asteptari inca de la prima iesire in piata, cu 30% dintre consumatori optand pentru aceasta metoda de plata.
Prin parteneriatul cu Vending Zone, care opereaza vendomatele sub marca O’Fresh in Romania, MasterCard a realizat una dintre primele implementari de acest tip din regiunea Europei Centrale si de Est, furnizand astfel clientilor operatorului o experienta de plata simpla si rapida, cu ajutorul tehnologiei MasterCard contactless, arata compania, intr-un comunicat de presa.
Noua solutie de plata a putut fi testata in premiera de catre consumatori in cadrul expozitiei Internet & Mobile World 2015, care a avut loc pe 7-8 octombrie la Romexpo, in Bucuresti, si rezultatele au aratat deschiderea consumatorilor pentru acest tip de plata. De altfel, plata cu cardul a fost in ultimii ani o solicitare frecventa in piata de vending, estimata la aproximativ 100.000 de automate, astfel ca Vending Zone, beneficiind de sprijinul si de expertiza MasterCard, a decis implementarea solutiei de plata MasterCard contactless.
Gabriel Ghita (foto), Head of New Business CEE MasterCard Europe, s-a aratat placut suprins de rezultatele obtinute la debutul implementarii tehnologiei MasterCard contactless in piata de distributie automata, in premiera nationala.
“Consumatorii au confirmat necesitatea diversificarii solutiilor de plata disponibile in comertul modern, iar gradul de acceptare al platilor contactless inca de la prima iesire in piata, cu 3 consumatori din 10 alegand sa plateasca contactless, valideaza aceasta metoda ca fiind simpla, rapida si eficienta”, a declarat Gabriel Ghita.
”O’Fresh acorda o importanta semnificativa efectului pe care il are tehnologia asupra comertului modern, si ne bucuram sa putem furniza consumatorilor o gama variata de modalitati de plata”, a comentat Mihai Ungureanu, Director General O’Fresh.
Vending Zone, care are o flota de circa 600 automate in segmentul de snack-uri si bauturi reci, va dota gradual reteaua de vendomate cu terminale de acceptare a platilor contactless, finalizarea instalarilor fiind programata pana la sfarsitul anului viitor.
MasterCard este primul si cel mai proeminent promotor al platilor contactless in Romania, introducand aceasta tehnologie la marii retaileri, in transportul public sau la casele de bilete si punctele de food&bar ale celor mai mari festivale culturale din tara. Campaniile si initiativele MasterCard au sustinut accelerarea implementarii tehnologiei contactless la POS-uri, aceasta inregistrand o crestere de 330% in prima jumatate a anului 2015, prin comparatie cu aceeasi perioada a anului 2014, potrivit datelor furnizate de comercianti.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz