2Parale preia agentia Insight360
Reading Time: 3 minute2Parale, companie de performance marketing ce include cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai puternice divizii de PPC, anunta preluarea agentiei de marketing si comunicare Insight360. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care isi va extinde astfel serviciile oferite tuturor clientilor.Achizitia se va face exclusiv prin transfer de actiuni. Odata cu aceasta preluare, Andreea Cimpoesu, Managing Partener Insight360 si unul dintre fondatorii agentiei, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale.
”Colaboram deja cu Insight360 de cateva luni, pentru pregatirea noii pozitionari 2Parale –companie regionala de performance marketing. Chimia foarte puternica dintre echipe si competentele complementare au facut ca decizia integrarii serviciilor sub umbrela 2Parale sa fie naturala. Sunt convins ca experienta Andreei, atat in corporatii, cat si in mediul antreprenorial, ne va ajuta sa trecem la urmatorul nivel. Oportunitatile din piata regionala de performance sunt foarte mari si consider ca istoricul nostru si nivelul de cunoastere a industriei ne recomanda deja ca un jucator cu o pozitie solida pe care o putem consolida”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Absolventa a unui Executive MBA de la CEU Business School, Andreea Cimpoesu are o experienta in business de peste 14 ani, in companii precum Romtelecom, Xerox, Kaspesky Lab Romania&Bulgaria. In noua echipa 2Parale, ea va conduce proiectul de Performance Marketing si expansiune regionala a unui business care si-a dovedit deja succesul pe piata locala.
Insight360 aduce expertiza castigata in zeci de proiecte de strategie, branding, graphic design, dezvoltare si aplicatii web, content marketing si social media management, pentru branduri locale si internationale: Kasperky Lab, Symantec, Enterprise Business Systems, Mobzine, Microsoft Certified Trainers, Ron Kaufman.
”Integrarea in 2Parale a venit ca un pas natural pentru indeplinirea, intr-un cadru mai larg, a misiunii definite in momentul lansarii agentiei: generarea de rezultate masurabile pentru clientii nostri, prin campanii de marketing integrat. Imi propun sa accelerez orientarea customer-centric 2Parale si sa consolidez, cu sprijinul intregii echipe, pozitia castigata pana acum pe piata”, a spus Andreea Cimpoesu, Managing Partner Insight360.
In urmatoarea perioada, 2Parale intentioneaza sa dezvolte portofoliul de tehnologii si servicii de performance marketing, fiind si in proces de atragere a unor noi investitii destinate dezvoltarii regionale, precizeaza Dorin Boerescu.
In 2013, cifra de afaceri a 2Parale s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fara TVA), in timp ce profitul a depasit 300.000 de lei.
La finele anului trecut, 2Parale a atras o noua runda de investitii din partea unui grup de investitori privati condusi de Sergiu Negut, (Angel Investor si Associated Dean Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management), care au preluat in decembrie pachetul de actiuni detinut anterior de Stefan Iordache (COO Leo Burnett Group). La aceasta runda a participat si Dorin Boerescu, care a redevenit astfel actionar majoritar (cu un pachet de circa 60%), fondatorul Radu Spineanu pastrandu-si in continuare participatia de 20%.
Reteaua de afiliere 2Parale a generat anul trecut 217.000 de vanzari, in crestere cu 44% fata de anul precedent, si mai bine de 181.000 de lead-uri. Aceste conversii au adus afiliatilor din retea comisioane in valoare de 2,85 de milioane de lei (fara TVA).
In aceeasi perioada, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clientii directi bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.
Portofoliul 2Parale include peste 400 de clienti, printre care se numara Vodafone Romania, Avon Romania, Elefant, Arabesque, OTP Bank, evoMAG, Fashion Days, F64, MarketOnline, Provident, StarShiners, Clickshop, Libris, Bonprix, Originals, MyCloset, Vivre, RCA-ieftin si Miniprix.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz