2Checkout, furnizorul de solutii de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, a depășit pragul de 300 de angajați în România, ajungând la 390 la nivel mondial. Compania va continua să deschidă noi poziții în 2019 în principal în departamente precum dezvoltare produse – programare, testare -, dar si vânzări, suport și financiar. Până la final de an se preconizează ca echipa globală să depășească 420 de persoane, dintre care aproximativ 320 în birourile din București.
Aproximativ 10% din echipa globală 2Checkout este formată din contractori, proporție ce ar putea crește ușor pe viitor permițând companiei să utilizeze maximum de resurse atunci când are nevoie.
Pe perioada verii, 2Checkout are deschise și câteva poziții de stagiu, cinci studenți petrecând trei luni alături de colegii din departamentul Engineering, învățând cum se dezvoltă o platformă de comerț electronic de top.
2Checkout este brandul sub care activează acum fosta companie Avangate, parte din portofoliul fondului de investiții Francisco Partners. Compania are peste 17.000 de clienți la nivel global.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…