Antreprenori Stiri

28 start-up-uri din Hubcelerator, in etapa de validare

19 nov. 2015 3 min

28 start-up-uri din Hubcelerator, in etapa de validare

Reading Time: 3 minute

28 de start-up-uri romanesti participante la programul Hubcelerator organizat de Impact Hub Bucharest au intrat in etapa de validare a modelelor de business.

Programul a inceput pe data de 5 octombrie si se deruleaza pe o perioada de 10 saptamani. Pana in prezent, programul s-a concentrat pe dezvoltarea modelului de afaceri pentru start-up-urile participante, pe redactarea unor planuri financiare si pe oferirea de cunostinte teoretice si practice in domenii precum consiliere juridica, contabilitate, finantari si investitii, relatii cu clientii, marketing si dezvoltare de produs, vanzari, tehnologie pentru start-up-uri, social media, resurse umane si abilitati de prezentare. Pe langa toate acestea, in cadrul Hubcelerator, fiecare participant are acces la mentori, antreprenori si experti care sa ii ajute in a gasi cea mai rapida solutie pentru transformarea ideii intr-un business sustenabil.

Cele 28 de start-up-uri participante la programul Hubcelerator sunt: Am o dambla (reuneste oameni care se pricep cu cei care cauta o introducere in orice hobby sau activitate); Apomat (ofera apa filtrata prin automate plasate in campusuri si in intreg orasul); Artistiq (un magazin online care vinde obiecte de arta si design create de artisti si designeri romani); Blend It (combina sanatate si confort printr-o solutie rapida pentru a aduce smoothie-uri sanatoase in viata noastra de zi cu zi); Bookletta (o linie de genti cu un buzunar special transparent care scoate in evidenta cartea pe care o citesti); Carros (ofera bucate cu poveste prin descoperirea chef-ilor necunoscuti din jurul nostru); Centrul de recuperare AVC  (construieste o clinica de prevenire si recuperare a cazurilor de accident vascular cerebral); Coffee 4 friends (aduce cafeaua de calitate mai aproape de tine prin coffee drive-uri plasate in drumul tau); Dare to Rug (primul brand de design romanesc care produce covoare hand-tufted); DroneMap (ofera imagistica aeriana de inalta rezolutie, actualizata, pentru proiecte complexe in domenii ca agricultura, constructii sau de dezvoltare urbana); Echoz (inoveaza recrutarea prin utilizarea tehnologiei pentru a gasi candidatii potriviti prin canale de comunicare inca neexplorate); Eleven Store (ofera clientilor optiuni pentru a transforma fotografia in arta pentru acasa); F2F (utilizeaza tehnologia pentru a ajuta oamenii sa gaseasca lucrurile pierdute); Flug (un serviciu de curierat care conecteaza curierii cu expeditori pentru livrare rapida); Health and Happiness (agricultura ecologica si produse de la ferma lor proprie); Inmotion (aduce energie pentru 1 milion de lucruri printr-o metodologie de fitness si nutritie dezvoltata de echipa); Kidult (descopera si dezvolta copiii printr-un proces de implementare a ideilor in viata reala); Legorent (ofera familiilor seturi LEGO  la preturi accesibile printr-un abonament lunar); Modular Homes (proiecteaza, produce si livreaza cladiri durabile de calitate prin utilizarea de materiale prefabricate pentru a oferi costuri si timpul de livrare dorit de client); Online Bycicle Racing  (o platforma prin care biciclistii dedicati se pot antrena sau concura impreuna chiar si in timpul celor mai aspre ierni); ParadoxBox (creeaza cutii speciale care transforma chiar cele mai simple daruri intr-o experienta deosebita); Positive Projects (ofera training si consultanta de tip Global Reporting Index pentru companii si ONG-uri care doresc sa isi imbunatateasca impactul si raportarea non-financiara); Soup Loop (primul bar de supa din Bucuresti, dedicat hranei sanatoase, ingredientelor de sezon, organice si cu gust unic); Stai sa-ti povestesc (Ateliere de lucru si evenimente despre storytelling pentru organizatii care doresc sa construiasca mesaje si comunitati mai puternice); The Stranger (un joc pentru telefonul mobil care te invata limbi straine printr-un joc de supravietuire cu provocari constante); Tonomat (aduce democratia in cluburi, petreceri sau la radio, reprezentand o  aplicatie prin care utilizatorii pot vota muzica pe care o asculta); Traverience (este un serviciu de turism in aer liber, care aduce oamenii mai aproape de natura); ZigZag (o afacere sociala in Balotesti concentata pe productia de textile pentru propriile produse sau comenzi personalizate).

In procesul de validare, 8 dintre start-up-urile participante au intrat in campanii de crowdfunding pe platforma wearehere.ro, iar in numai cateva ore au reusit deja sa atraga peste 1.000 de euro in total. Campaniile se vor incheia pe data de 18 decembrie 2015.

Cum functioneaza campania?

Sustinatorii descopera start-up-urile participante, descrierile lor, clipurile de prezentare si echipele de antreprenori din spatele fiecarui start-up.

Aleg suma cu care doresc sa contribuie si recompensa pe care o vor primi.

Fiecare sustinator poate alege sa sustina unul sau mai multe startup-uri prin contributii financiare.

Fiecare start-up participant a setat o data estimata de livrare a recompenselor care tine cont de data de finalizare a campaniilor si de timpul necesar de pregatire si livrare a acestora.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: