25 de ani de tradiție în producția ușilor și a ferestrelor
Reading Time: 2 minuteProducătorul de uși, ferestre și parchet, Pinum, parte a grupului italian Nusco, aniversează 25 de ani în România. Compania produce în fabrica din șoseaua Pipera nu mai puțin de 6.000 de uși și 2.000 de ferestre, în fiecare lună. Cifra de afaceri înregistrată în anul 2016 a fost de 8 milioane de euro, iar, pentru anul acesta, compania prefigurează o creștere cu cel puțin 15 %, susținută, în primul rând, prin deschiderea unei noi linii de producție PVC.
Portofoliul Pinum cuprinde peste 500 de modele de uși și ferestre, incluzând atât produse premium, categorie în care o ușă ajunge să coste câteva mii de euro, cât și produse accesibile ca preț, potrivite, de exemplu, pentru proiectele rezidențiale de tipul Prima Casă.
„Eforturile noastre sunt îndreptate spre a ajunge la cel mai bun raport între calitate și preț. Răsplata pe care o primim este faptul că aproximativ 70% dintre proiectele rezidențiale din București au incorporate ușile produse de noi”, declară Francesco Curcio, manager general, Pinum.
Cel mai mare showroom din Europa de Est
Cu ocazia aniversării, producătorul de uși și ferestre a lansat mai mare showroom de profil din Europa de Est, cu o suprafață de 1000 mp. Acesta găzduiește obiecte produse de către companie în România, unele produse de către grupul Nusco în Italia, dar și branduri italiene, pe care nu le mai comercializează nimeni altcineva în țara noastră. Amenajarea acestui spațiu a presupus o investiție de 400.000 euro. În perioada imediat următoare, compania va lansa un showroom la Iași, iar pe lista de așteptare este trecut un astfel de spațiu și în Timișoara.
Tendințe în materie de uși și ferestre
În cei 25 de ani de când își desfășoară activitatea pe această piață, compania a resimțit evoluația cerințelor clienților, atunci când achiziționează uși, ferestre și parchet.
„La intrarea noastră pe piață, cele mai solicitate erau ușile de lemn și de furnir. Astăzi, cererea este cu totul diferită. S-au schimbat preferințele atât în ceea ce privește materialele, cât și în ceea ce privește designul. Materialul preferat, în prezent, este palul melaminat. În perioada crizei, singurul criteriu de selecție al produselor era prețul. Calitatea nu conta deloc. Lucrurile s-au îmbunătățit considerabil, în ultima perioadă. Astăzi, suntem martorii unei piețe extrem de competitive, cu clienți tot mai pretențioși”, spune Francesco Curcio.
Acesta a remarcat că, în prezent, în materie de uși pentru interior, cele mai căutate sunt modelele clasice elegante, în culori deschise, de alb și de crem. Pentru intrare, clienții optează cel mai adesea pentru uși din lemn, dar blindate, care datorită sistemului de închidere și a structurii, oferă o siguranță sporită.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz