25 de ani de inovație digitală de la UPC
Reading Time: 2 minuteUPC celebrează 25 de ani de prezență pe piața din România printr-o serie de inițiative care vor continua să aducă inovațiile tehnologice ale companiei mai aproape de clienții companiei.
Startul campaniei „25 de ani de inovație” este marcat prin lansarea unei oferte aniversare care oferă 25% reducere timp de 25 de luni pentru pachetele de servicii Happy Home. Acestea oferă viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi premium cu modemul CONNECT BOX și programe TV oriunde, pe orice ecran cu Horizon Go și oricând cu funcția Replay.
UPC a investit peste 1 miliard de euro în România de-a lungul timpului, strategia de extindere a rețelei de servicii digitale aducând peste 1 milion de noi gospodării în aria de acoperire UPC în ultimii 4 ani. Astfel, serviciile UPC România sunt disponibile în prezent în peste 3 milioane de case.
„De 25 de ani, investim și inovăm pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piața din România. Ultimii ani au adus o creștere accelerată pentru UPC, susținută de produse și servicii digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri și o nouă identitate de brand care ne consolidează poziția la nivelul pieței”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.
Printre premierele aduse de UPC pe piața locală se numără televiziunea digitală prin cablu (2005), serviciul DVR – Digital Video Recorder (2008), televiziunea de înaltă definiție HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012). În 2014, serviciile UPC au devenit disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go.
UPC oferă astăzi viteze de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, iar din 2015 clienţii de internet ai companiei au acces la aceleași viteze şi prin Wi-Fi, datorită modemului de ultimă generaţie Connect Box. În 2016, UPC a introdus platforma video Horizon, cu funcția Replay, iar anul trecut, a lansat noile pachete de servicii: Happy Home, o nouă identitate vizuală şi sloganul: „Bucură-te de fiecare moment”.
Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România în internet broadband în ultimii 4 ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro), conform Oxera Consulting.
„Suntem mândri de tot ce am realizat ca echipă și, în continuare, rămânem fideli strategiei noastre de a aduce experiențe unice de conectivitate și divertisment în casele românilor și de a răspunde cât mai bine nevoilor lor”, a mai spus Robert Redeleanu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz