2014 este anul performantei
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Este anotimpul bilanturilor. Momentul cand tragem linie si reflectam la ce am facut, fiind pregatiti sa intampinam cu multe idei si estimari anul care vine. 2013 a fost un an mult mai greu decat ne-am asteptat. A ucis fara mila multe businessuri antreprenoriale, a perpetuat starea de criza de care ne dorim atat de mult sa scapam si a transformat bugetele de lucru din piata in simple accesorii.</strong></p> <p> </p> <p> Partea buna in toata aceasta perioada este ca managerii fara rezultate se vad mai mult ca oricand, iar performanta a devenit un cuvant important pe buzele tuturor. Iar ceea ce merita cu adevarat salutat este ca numarul companiilor care au aratat ca nu depun armele si au lansat in acest an campanii si produse creative este in crestere.</p> <p> </p> <p> Ca revista, pariem de multi ani pe creativitate, militam pentru excelenta si scormonim la propriu in aceasta piata dupa oamenii care performeaza si se remarca prin idei creative. In acest an am prezentat din nou companiile care, in ciuda perioadei econo mice precare, nu doar ca nu au datorii la stat sau la furnizori, ci au reusit sa-si sporeasca cifra de afaceri si profitul. Astfel, impreuna cu Coface Romania am identificat Cele mai performante 50 de companii din Romania. Am analizat impreuna cu Unlock Market Research piata de retail, dar si industria de comunicare, axandu-ne pe agentii de PR, analizand fee-urile si opiniile clientilor despre agentii, nu doar numarul de campanii realizate.</p> <p> </p> <p> Am pus sub lupa zona de tehnologie si inovatie, lansand studiul Tech 25, iar toata zona de start-up si de tehnologie care se dezvolta de la an la an a fost analizata in fiecare editie a revistei. Am continuat sa monitorizam companiile care fac social media si comunicare digitala in Romania si am crescut si mai mult mirajul brandurilor romanesti cu Top 50 Branduri Romanesti. Am cautat sa identificam ce strategii au cei mai importanti CEO pentru aceasta perioda si am realizat un studiu despre cei mai cunoscuti antreprenori romani, care ne-a demonstrat cat de putin stim, de fapt, despre oamenii pe umerii carora se sprijina economia tarii.</p> <p> </p> <p> Am analizat si domeniul bancar, din perspectiva bancilor care sunt atractive pentru romani, am cautat strategiile de management si leadership performante in 2013 si am analizat care sunt cei mai renumiti romani de peste hotare, de la marii arhitecti la inventatori, sportivi sau muzicieni. Mai mult, am realizat alaturi de DDB Romania campania "Sustinem inovatia!" despre inovatorii romani, pornind de la Mircea Tudor si echipa sa, care au cucerit de doua ori Marele Premiu la Salonul de Inventii de la Geneva. Asa cum v-am obisnuit, nu ne oprim aici! Vom fi pe pozitii si in anul care vine cu toate aceste proiecte, dar mai ales cu idei noi. Cu aceeasi pasiune si incapa tanare pentru a descoperi oameni noi si proiecte frumoase si pentru a promova performanta si inovatia.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz