Categories: CompaniiStiri

178 de milioane de vizite pentru 1 milion de produse

Reading Time: 2 minute

Gama: eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, pune accent pe dezvoltarea Marketplace si tinteste extinderea gamei la 1 milion de produse pana la finalullui 2015.

„Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, in acest fel crestem numarul de categorii din oferta, dar si varietatea produselor din categoriile existente. De aceasta extindere va beneficia clientul, care va gasi intr-un singur loc ceea ce isi doreste. Vom incheia anul 2015 cu o gama extinsa la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii si peste10.000 de branduri”, a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, in cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanti, selleri, parteneri de business si angajati.

Trafic&mobile: In 2014, eMAG a inregistrat 130 de milioane de vizite, in crestere cu 31% fata de anul precedent. Pentru anul in curs, retailerul estimeaza 178 de milioane de vizite.

Iulian Stanciu: „In zilele de varf, primim si peste 1 milion de vizite. eMAG a devenit principala destinatie de informare si cumparaturi din Romania si atrage cu aproximatie traficul insumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din tara noastra. Estimam ca in 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile esteprioritara in modul in care construim business-ul si dezvoltarea”.

Obiectiv: eMAG isi propune sa dezvolte, in continuare, piata de comert online.

Iulian Stanciu: „Ne propunem sa devenim canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid si usor catre client. Prin urmare, vom investi foarte mult in cresterea experientei de cumparare, ne dorim ca prin tehnologie sa salvam clientilor timp si bani. Impreuna cu sellerii din Marketplace vom creste piata de eCommerce din Romania, estimata la peste 1 miliard de euro, dar, daca ne gandim la tot ce inseamna consum, ne putem raporta la o piata de 30 de miliarde de euro”.

Tags: emag
Lelia Petrescu

Recent Posts

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

39 de minute ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

10 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

11 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

14 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

16 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

16 ore ago