Sub sloganul „Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale si anunta o repozitionare a brandului.
Astfel, gama Mirinda beneficiaza de un nou ambalaj pentru toate cele patru sortimente: portocale, struguri, pere si lamaie.
Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregatesc surprize si pe paginile ambasadorilor campaniei “Zapaceste-ti simturile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu.
Mirinda face parte din portofoliul PepsiCo, companie care a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2015. Din portofoliul PepsiCo fac parte si marcile Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana.
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…
România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…
Toate companiile au raportat majorări salariale în acest an, iar procentul de creştere estimat pentru anul viitor este de aproximativ…
Târgurile de Crăciun din București și Cluj-Napoca vor purta și anul acesta semnătura UNTOLD Universe. Asta se traduce prin strălucire,…