Repozitionare Mirinda
Reading Time: < 1 minutSub sloganul „Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale si anunta o repozitionare a brandului.
Astfel, gama Mirinda beneficiaza de un nou ambalaj pentru toate cele patru sortimente: portocale, struguri, pere si lamaie.
Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregatesc surprize si pe paginile ambasadorilor campaniei “Zapaceste-ti simturile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu.
Mirinda face parte din portofoliul PepsiCo, companie care a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2015. Din portofoliul PepsiCo fac parte si marcile Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz