Dana Rogoz este noul ambasador al Prigat, brand care se lanseaza in aceasta vara cu o gama noua de sticle de 0,5 litri, in urmatoarele variante: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.
“Anul trecut, Prigat i-a incurajat pe toti cei care, la fel ca atletii profesionisti, reusesc sa faca slalom printre obstacole in ritmul alert al zilelor noastre. Totusi, orice atlet are nevoie si de pauze, pentru a-si recapata energia. Aceasta este ideea de la care porneste noua campanie Prigat”, spune Claudia Crisan, Brand Manager Juices, Sport Drinks and Water, PepsiCo Romania.
Noua campanie include si un spot TV.
Prigat, produs si imbuteliat in Romania de catre PepsiCo, este prezent pe piata din Romania de 23 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%.
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…