Il Passo face pasul catre productie
Reading Time: 2 minuteRetailerul roman de incaltaminte si accesorii de piele, Il Passo a facut pasul catre productie si se prezinta acum si din postura de producator de incaltaminte.
Compania lansata in anul 1999, care ofera spre vanzare produse achizitionate de la furnizori din tari precum Brazilia, Turcia, Italia si Romania a investit recent intr-un segment nou de business si va demera productia propriilor colectii de pantofi. Planul Il Passo este sa faca din fabrica principalul pilon de dezvoltare al brandului. In termeni de performanta, compania a crescut de la an la an. In anul 2014, compania si-a triplat cifra de afaceri fata de 2013, iar in 2015 cresterea a fost de 30%. Pentru anul 2016, Il Passo si-a fixat ca target o cifra de afaceri de 700.000 de euro, aproape dublu fata de anul precedent. In prezent, fabrica are 23 de angajati, dar atat productia, cat si echipa si strategia pe termen lung sunt in continua dezvoltare.
“In urma cu cateva sezoane am pornit cu o viziune optimista si cu o investitie. Am crezut ca putem aduce ceva proaspat in productia pe segmentul fashion in Romania si, totodata, putem realimenta increderea oamenilor in produsele romanesti. Nu ne-am anuntat public pana acum planul si strategia, deoarece am vrut sa testam”, spune Petru Chiriac, Managing Partner al Il Passo. “Am testat, astfel, calitatea produselor, eficienta liniilor de productie, calitatea pregatirii oamenilor si am urmarit cu atentie timp de trei sezoane parcursul vanzarilor, rata de retur, cauza defectelor si multe altele. Am ajuns, insa, in punctul in care suntem foarte multumiti de investitia aceasta si de produsele pe care le furnizam pe piata locala, rata de retur fiind foarte mica, iar vanzarile foarte bune”, adauga Petru Chiriac, Managing Partner al Il Passo.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz