15 ani de Biz
Reading Time: 2 minuteAfacerile nu sunt personale, sunt doar cifre, procente si strategii, sunt taieri radicale sau cresteri si scaderi spectaculoase – asa se scriau articolele de afaceri si aceasta realitate am pornit s-o schimbam, in urma cu 15 ani, cand am lansat revista Biz.
Dar afacerile sunt personale. Totul e personal! De la oamenii care vin cu ideea si conduc echipe, pana la ultimul angajat. Mai mult, in valtoarea nebuna a zilelor cand uiti sa mananci, cand n-ai timp sa-ti tragi sufletul si pana la petrecerile de Craciun sau zilele de concediu, ajungi sa vezi ca au trecut 15 ani de cand esti intr-un loc de munca sau ca se apropie pensia si ca jobul tau ocupa cea mai mare parte din viata ta! Ne lasam amprenta pe ce facem. Totul ne poarta semnatura, de la afacere la echipa, si ma bucur sa vad, privind in urma, ca am ales bine linia editoriala a revistei! Am scris despre curaj si nebunii frumosi care au crezut in ideea lor si nu s-au lasat pana n-au pus-o in practica. Am scris despre oameni si povestile lor, despre indarjirea si provocarile pe care le-au avut in activitatea de zi cu zi. Am scris despre afaceri mari dar si mai mici, care au avut in spate o poveste reala, si manageri care nu s-au ferit sa spuna cum au inceput si cat de greu a fost.
Am ales sa reflectam in articole domenii care nu erau la moda, CEO care nu erau vedete TV si ne-am ferit de milionarii de carton. Ne-am axat pe tendinte si pe cei care au avut curajul sa le implementeze si, din nou, am ales bine! Asa cum ne-am propus acum 15 ani, am reusit sa transformam presa de afaceri din Romania si s-o umanizam. Am luptat realmente an dupa an sa excludem limbajul de lemn din comunicarea companiilor si imaginile cu CEO sau directorul general, la birou, in fata laptopului. N-a fost usor. Si nu toti interlocutorii ne-au apreciat efortul. A fost insa un mod clar de pozitionare pentru noi si o idee pe care n-am abandonat-o si care ne-a transformat, conform BRAT, in liderul revistelor de business bilunare.
Cea mai mare satisfactie, astazi, cand tragem linie dupa 15 ani, este ca am scris despre oamenii care conteaza si subiectele pe care noi le-am citi! Ca va avem alaturi pe voi, toti cei care ne cititi si reprezentati comunitatea care ne apreciaza revista si evenimentele. Si ma bucura faptul ca am devenit, asemeni unui boutique de creatie, o echipa de la care cititorii de business stiu ca primesc la fiecare editie ceva diferit, cu o poveste in spate si o coperta unica.
Stim ca mai avem multe de facut si multe bariere de depasit, dar suntem increzatori! Ca niste adolescenti neobositi si pusi pe fapte mari, la 15 ani de Biz stim deja ca putem, la propriu, darama granite si ca nimic nu este imposibil si asteptam cu entuziasm urmatorii 15 ani, pentru ca stim ca tot noi le vom dovedi pe toate!
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz