Amigo ataca noi segmente din piata cafelei
Reading Time: < 1 minutAmigo, liderul pietei de cafea pure instant, a anuntat astazi intrarea pe segmentul de cafea prajita si macinata
Ca cel mai vechi brand de cafea din Romania, Amigo are deja un renume pentru publicul din tara obisnuit cu cafeaua instant, iar prin Amigo cafea prajita si macinata, brandul vine in intampinarea iubitorilor de cafea cu un manifest de marca, pe masura caracterului sau: o adresare directa catre cei care nu au uitat la ce serveste cafeaua – sa le dea energie pentru a incepe in forta ziua.
Produsul a fost dezvolat ascultand in primul rand vocea consumatorilor – potrivit unui studiu demarat de Amigo 35% dintre romani isi doreau o cafea mai tare si cu un gust puternic, pentru a-i ajuta sa isi extraga doza de energie dimineata si sa se pregateasca de o zi alerta. De aceea, noul produs are un gust puternic, demn de Brazilia, patria cafelei de unde isi trage originea.
Noul Amigo cafea prajita si macinata vina sa sustina ADN-ul marcii si platforma de comunicare trasata anul trecut pe TV – “Energie nu vorbe”, prin care ii recunoaste si sarbatoreste pe toti cei care sunt matinali si lucreaza de la primele ore sub presiunea timpului si a sarcinilor. Campnia urmeaza sa fie comunicata si pe Social Media, in online, print, in-store, POSM, pe automatele de cafea si prin proiectele speciale din urmatoarea perioada.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz