Marketing

Cea mai mare provocare: stabilirea unei relatii „win-win”

14 dec. 2015 2 min

Cea mai mare provocare: stabilirea unei relatii „win-win”

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Diana Cotoros_6754-1
Diana Cotoros, Prime Road Media

Diana Cotoros, Managing Partner, Prime Road Media

Varsta: 36 de ani

Experienta in comunicare: 14 ani

Studii: Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti; master in Managementul Institutiei Mass-Media

Diana Cotoros conduce Prime Road Media, agentie de comunicare, marketing integrat, PR, organizare de evenimente, e-PR, consiliere de media, media trainings, copyrighting, creatie si productie pe care a infiintat-o in urma cu 10 ani. Inainte de a se lansa in antreprenoriat a lucrat la X-treme Media si la Pro TV, ca PR Coordinator.

Provocarea. Sa propuna de cai noi, metode total diferite de industrie si sa il faca pe client sa creada in ele si sa vrea sa le incerce este una dintre cele mai mari provocari ale industriei de PR la ora actuala. In relatia cu clientii, cea mai mare provocare este stabilirea unei relatii “win-win”. De multe ori clientii cer mai mult decat li se cuvine, au devenit mai exploatatori si mai tirani.

Transformarea. Apar clienti care aleg mai multa calitate, care uneori este livrata de agentii mai mici, de tip boutique, in defavoarea agentiilor mari, care de multe ori cer fee-uri exorbitante doar pentru ca se numesc X sau Y, fara sa fie sustinute de calitate in piata.

De ce are nevoie un om de PR? Bun simt, concentrare si tenacitate.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: