Peste 17.000 de clienți ai Volksbank Romania (VBRO) s-au programat, in ultimele doua luni, pentru a discuta oferta de conversie in lei sau euro a creditelor luate in franci elvețieni, iar 11.000 dintre aceștia au semnat condițiile Bancii Transilvania (BT), a anuntat BT, intr-un comunicat de presa.
Rezultatele inregistrate pana in prezent referitoare la oferta de conversie arata ca peste 11.000 de clienți (60% din totalul celor care pot beneficia de oferta) au semnat contractele aferente, devenind astfel clienți BT.
De la inceputul campaniei, din 4 mai si pana in prezent, peste 17.000 de clienti VBRO, reprezentand 95% dintre cei vizati, s-au programat pentru a le fi prezentata oferta de catre echipele VBRO si BT, iar 13.000, adica aproape 72% din cei vizati, au acceptat conditiile – fie au semnat deja, fie s-au programat pentru semnarea contractelor, in perioada urmatoare. 96% dintre clientii care au acceptat oferta au ales ca moneda de conversie leul.
Oferta BT de conversie a creditelor in franci este valabila pana in data de 31 iulie si vizeaza:
-returnarea sumelor deja platite de clientii cu credite in CHF, in contul comisionului de risc, prin diminuarea creditului in sold;
-reducere de 22,5% pentru cei care accepta conversia creditelor din CHF, aplicabila la soldul creditului curent rezultat ca urmare a diminuarii cu comisionul de risc/administrare platit efectiv si nerecuperat de clienti pana la data conversiei.
Oferta Banca Transilvania si Volksbank Romania poate fi accesata in peste 100 de sedii VBRO din tara, pentru localizarea unitatilor putand fi consultat site-ul Volksbank Romania.
Pentru a cunoaste detaliile ofertei, clientii VBRO au la dispozitie urmatoarele numere de numar de telefon, 0800.800.881; 0800.672.222 si +4021.303.9333 (pentru apeluri internationale), adresa de email btvolksbank@btrl.ro, respectiv site-ul OfertaCHF.Volksbank.ro.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…