100 de ani de istorie intr-o singura sticla
Reading Time: < 1 minutCoca-Cola a lansat campania aniversara 100 de ani de “saruturi” racoritoare, ce are in prim plan design-ul inovator al faimoasei sticle si istoria sa bogata.
Astfel, in urmatoarele trei luni, Coca-Cola a pregatit un nou spot TV, concursuri online si provocari creative, panouri outdoor cu artisti de renume, surprize din partea artistilor locali, sticle si piese de colectie, activari cu premii aniversare in magazine si un vizual–surpriza pentru sticla Contur.
In perioada 29 aprilie – 6 mai 2015, consumatorii au fost invitati sa devina protagonisti ai campaniei aniversare, participand la un concurs derulat pe pagina de Facebook Coca-Cola.
Toti cei care vor sa se inscrie trebuie sa parcurga urmatorii pasi: 1.Sa urmareasca anunturile despre concurs de pe pagina de Facebook Coca-Cola 2. Sa incarce, ca reply la postarea respectiva, o fotografie cu ei sarutand sticla Contur Coca-Cola 3. Sa foloseasca hashtag-ul #KissHapiness.
La final, top 3 cele mai reprezentative fotografii realizate de consumatori vor ajunge pe panourile outdoor Coca-Cola.
Sticla Contur Coca-Cola
Aticla Contur Coca-Cola a fost brevetata in data de 16 noiembrie 1915 si a ramas de-a lungul timpului o imagine clasica in istoria design-ului de ambalaj. De-a lungul istoriei, sticla a fost supranumita “doamna cu furou”, dupa moda anilor 20, sau sticla “Mae West” dupa silueta faimoasei actrite si a devenit o sursa de inspiratie pentru artisti si designeri cunoscuti precum Keith Haring, Andy Warhol, Matthew Williams, Dolce & Gabbana sau Uniqlo.
In toata lumea, sticla Coca-Cola a fost “sarutata” de nenumarate ori de artisti internationali si a fost o sursa de inspiratie pentru lumea filmului si a design-ului. Numai in Romania, anual, sunt sarutate peste 315 milioane de sticle de Coca-Cola.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz