Finanțe

100.000 de carduri contactless

2 apr. 2013 2 min

100.000 de carduri contactless

Reading Time: 2 minute

<p> <a href=”http://www.brd.ro/banca/” target=”_blank”>BRD-Groupe Societe Generale</a> a depasit in aceasta saptamana nivelul de 100.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca.  Banca a inceput, in premiera pentru Romania, emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia “MasterCard PayPass”, la inceput in cadrul unui program – pilot desfasurat impreuna cu Metrorex, care viza implementarea solutiei tehnice de plata fara contact la turnichetii statiilor de metrou din Capitala.</p> <p>  </p> <p> Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat, in timp, oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, in solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.</p> <p>  </p> <p> Ulterior lansarii in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, in luna mai a anului 2011, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia <a href=”http://www.mastercard.com/ro/gateway.html” target=”_blank”>MasterCard</a> ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" a fost implementata in orase precum Sibiu, Constanta, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania. Ea a fost prezentata in anul 2012, ca premiera, si la conferinta mondiala a transportatorilor publici de la Londra.</p> <p>  </p> <p> Seria inovatiilor a continuat la BRD si in anul 2012, prin derularea, impreuna cu Orange si in premiera pentru Romania, a unui proiect-pilot axat pe tehnologia Near Field Communication (NFC) integrata in cartela SIM a telefonului mobil. De asemenea, tot in anul 2012, BRD si-a extins oferta de carduri, lansand un nou produs – cardul personalizat “A la carte” cu tehnologie contactless. De asemenea, BRD a continuat extinderea retelei sale de acceptare, instaland terminale de acceptare contactless in toata reteaua de hypermarket-uri <a href=”http://www.carrefour.ro/” target=”_blank”>Carrefour</a> si in reteaua de farmacii <a href=”http://www.sensiblu.com/” target=”_blank”>Sensiblu</a>.</p> <p>  </p> <p> “Tehnologia contactless este prezenta in tot mai multe aspecte ale vietii cotidiene si suntem mandri ca o putem oferi unui numar tot mai mare de clienti in fiecare zi. Atributele ei – rapiditate, comoditate, simplitate – o recomanda nu doar clientilor persoane fizice, ci si tuturor categoriilor de comercianti”, spune Elena Oprea, Directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societa Generale.</p> <p>  </p> <p> Desi lansate relativ recent, instrumentele contactless au devenit foarte populare pe plan international. Potrivit MasterCard, la sfarsitul lunii decembrie 2012, dispozitivele MasterCard <em>PayPass</em> puteau fi utilizate la circa 700.000 de comercianti acceptanti la nivel mondial.</p> <p> BRD este cel mai mare emitent de carduri bancare din Romania, cu peste 2,3 milioane de carduri valide.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: