Consumatorul și-a mutat online o mare parte din achiziții, astfel că pentru majoritatea retailerilor un magazin online a devenit o necesitate nu doar pentru creșterea businessului, ci chiar pentru supraviețuire.
Dar un magazin online atrage costuri, cunoștințe și eforturi care nu sunt la îndemâna tuturor companiilor. Există, însă, o soluție prin care un retailer poate avea instant acces la clienți printr-un magazin online.
Platformele de tip marketplace adună într-un magazin online deja existent ofertele mai multor companii care doresc să-și vândă produsele către clienții care preferă achizițiile pe internet.
Iar platforma eMAG Marketplace oferă practic retailerilor propriul magazin virtual în cadrul celui mai mare magazin online din România.
Photo 198636751 © Siri Wannapat | Dreamstime.com
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…