Marketing Stiri

1 milion de vanzari din afiliere

18 feb. 2015 2 min

1 milion de vanzari din afiliere

Reading Time: 2 minute

Reaua de marketing afiliat 2Parale anunta atingerea primului milion de vanzari generate pentru cele 400 de magazine online partenere.

Credit foto: © Trueffelpix | Dreamstime.com

Vanzarile realizate de 2Parale, incepand cu anul 2009 pana in prezent, valoreaza peste 190 milioane de lei.

Domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vanzari sunt: fashion, IT&C, carti si jucarii. Valoarea medie a unei vanzari in 2015 s-a ridicat la aproximativ 200 lei. Cea mai mare vanzare generata prin intermediul 2Parale a fost de Black Friday 2014 si a avut o valoare de 40.000 de lei.

In prezent, 2Parale are o comunitate de 38.000 de afiliati. 

Dorin_Boerescu
Dorin Boerescu, CEO 2Parale

„Acest prag de 1 milion de vanzari e dovada faptului ca 2Parale e mai mult decat un business – este o comunitate, un ecosistem de marketing orientat catre performanta, in care advertiserii si afiliatii lucreaza impreuna intr-un mediu transparent si 100% masurabil. Mai mult, este cu atat mai motivant faptul ca putem vedea impactul pe care promovarea online o are in business sau in economie – fiecare dintre cele 1 milion de vanzari a generat activitate si un venit pentru un magazin, pentru o companie de curierat (automat si pentru un dealer auto si un distribuitor de combustibil), pentru o companie telecom, pentru o banca sau pentru un procesator de plati. Asa se explica si motivul pentru care, in plina criza, noi am reusit sa crestem atat de rapid: companiile aloca din ce in ce mai mult din bugete catre performance marketing”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

In 2014, 2Parale a inregistrat o cifra de afaceri de 6,9 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul precedent. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, TinaR etc. Conversiile generate prin reteaua de afiliere 2Parale sunt publice si pot fi accesate in timp real prin platforma online sau prin aplicatia de mobil dedicata.

Compania activeaza si pe piata din Bulgaria.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: