Finanțe

1 milion de persoane pe Întreb BT

Reading Time: 2 minute

Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat, în cursul anului 2017, prin platforma Întreb BT cu privire la servicii, produse şi operațiuni bancare: ce înseamnă acestea şi cum să procedeze în relația cu banca într-un anumit context.

Creşterea numărului de vizitatori este de aproape 200% în 2017 față de 2016, anunță Banca Transilvania (BT), într-un comunicat de presă.

Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, util atât pentru clienți, cât şi pentru cei interesați în general de informații financiar-bancare. Platforma a fost lansată în anul 2014 şi dezvoltată in-house, la BT. Conține peste 700 de întrebări şi răspunsuri despre cele mai întâlnite subiecte în colaborarea Băncii Transilvania cu clienții săi. De asemenea, prin intermediul acesteia pot fi adresate întrebări pe subiecte specifice. Întreb BT are, începând de azi, un nou design.  

“Banking responsabil înseamnă inclusiv informații accesibile şi utile despre produse, servicii şi operațiuni bancare, dar şi despre ce anume trebuie să facă o persoană într-un anumit context, în relație cu banca, mai ales că acum multe se pot rezolva rapid, printr-un telefon la Call Center, prin Mobile Banking sau Internet Banking”, a edclarat Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

“Intreb BT cuprinde răspunsuri la întrebările CE & CUM SĂ, este o platformă pentru cei care doresc să ştie mai mult, să înțeleagă mai bine bankingul şi să aleagă informat şi responsabil atunci când vin la bancă”, a declarat Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Accesând Întreb BT, cei interesați pot afla, de exemplu, care sunt paşii necesari în cazul pierderii unui card bancar, cum se poate reseta online PIN-ul, care sunt actele necesare pentru deschiderea unui cont la bancă sau ce înseamnă codul SWIFT.

Informațiile sunt grupate pe platformă în aproape 20 de categorii: cont curent, carduri, credite, depozite, BT24, credite responsabile, operațiuni bancare etc.

Peste 3 milioane de vizite au fost făcute pe Întreb BT de aproximativ 1 milion de persoane, anul trecut.

Peste 2.700 de persoane s-au informat zilnic de pe Întreb BT, în 2017, iar cele mai căutate subiecte în 2017 au fost: transfer de bani, carduri, cont curent, codul SWIFT şi credite.

În cadrul platformei Întreb BT este adăugat permanent conținut de către echipa băncii, în funcție de noutăți şi de alte subiecte de interes din partea clienților.

Oana Voinea

Recent Posts

PSD, AUR, PNL și USR, principalele partide din Parlament, după numărarea a 98,99 % din voturi

După centralizarea voturilor din 98,99% din secțiile de votare, niciun partid nu a adunat majoritatea pentru a forma Guvernul. Mai…

15 minute ago

EPC by Adrem: Expertiză și inovație în eficiență energetică

Pe măsură ce energia din surse regenerabile câștigă tot mai mult teren în tranziția energetică globală, modelul EPC (Engineering, Procurement,…

5 ore ago

Primele date exit poll pentru alegerile parlamentare din 1 decembrie 2024

Alegerile parlamentare desfășurate în acest an la o dată simbolică, după primul tur de scrutin al alegerilor prezidențiale, care a…

10 ore ago

Companiile de distribuție ale grupului PPC fuzionează sub denumirea Rețele Electrice România

Companiile de distribuție a energiei electrice Rețele Electrice Muntenia, Rețele Electrice Dobrogea și Rețele Electrice Banat, parte a grupului PPC…

17 ore ago

Corinthia Grand Hotel du Boulevard a aprins luminile de Crăciun

Începând din acest weekend, peste 8500 metri luminițe decorează Grand Hotel du Boulevard, de pe Bd. Elisabeta. Inaugurat în 1873…

2 zile ago

Germania: Tradiție și Modernitate – Atracții de Top pentru Exploratori Urbani și Culturali

Germania, recunoscută pentru bogata sa istorie și diversitatea culturală, continuă să surprindă turiștii nu doar prin comorile tradiționale, ci și…

2 zile ago