Stiri

Sophia, un producător român de perdele și draperii, intră pe piața din Spania

19 iun. 2024 2 min

Sophia, un producător român de perdele și draperii, intră pe piața din Spania

Reading Time: 2 minute

Sophia, unul dintre principalele branduri românești de perdele, draperii și decorațiuni pe comandă, cu 30 de magazine în franciză în țară și SUA, intră pe piața din Spania.

Focusul companiei românești este dezvoltarea rețelei de francize și micro-francize prin intermediul diasporei în insulele baleare Mallorca și Ibiza, dar și în Barcelona, în contextul unui potențial ridicat al segmentelor HoReCa și real estate rezidențial în aceste zone. 

Intrarea pe piața spaniolă este susținută de The Confident Group, cluster independent de comunicare integrată, care le oferă consultanță strategică de comunicare companiilor și francizelor românești care vor să se extindă în Barcelona și Baleare.

Fondată în Iași în anul 2004, Sophia s-a extins constant în mai multe regiuni din țară,  ajungând la 30 de magazine proprii și în franciză în orașe cheie. Compania mai deține o franciză   în SUA, Miami și își continuă dezvoltarea internațională în Europa.

În acest moment, Sophia oferă două concepte de business – franciza, respectiv micro-franciza Sophia.

Practic, pe lângă posibilitatea de francizare, care presupune deschiderea unui magazin brick & mortar sub brandul Sophia România, în toamna anului 2023, compania românească a lansat o nouă linie de business – micro-franciza. Cu o investiție de 5000 de euro,  arhitecți, designeri și pasionații de design interior pot deveni parteneri, fără să își deschidă un magazin fizic. Aceștia primesc un set complet de mostrare de țesături și au nevoie de o mașină personalizată cu brandul Sophia.

“Intrarea într-o nouă țară este o decizie importantă pentru dezvoltarea firmei și a brandului Sophia, iar Spania este o cultură mai apropiată celei românești și o piață cu un potențial ridicat în domeniul ospitalității și al dezvoltării imobiliare. În etapa incipientă, intrăm pe piața spaniolă printr-o franciză și cu o gamă de produse potrivite stilului minimalist și comportamentului de consum al spaniolilor și expaților. Cum focusul nostru este în special pe vânzare către HoReCa, Mallorca, Ibiza și Barcelona au un potențial ridicat pe acest segment, însă ne adresăm și designerilor de interior pentru segmentul real estate și consumatorilor finali”

Anamaria Georgescu, fondator Sophia.

Extinderea în Spania reprezintă o oportunitate strategică pentru companie, având în vedere dezvoltarea continuă a sectoarelor HoReCa și de imobiliare și închirieri rezidențiale și, în consecință, cererea crescută pentru produse și servicii de înaltă calitate în domeniul decorațiunilor interioare.

„Suntem entuziasmați să facilităm intrarea companiilor și a francizelor românești  și din regiune într-o piață atât de dinamică și de promițătoare ca Spania. Focusul și expertiza noastră sunt îndreptate cu precădere către Barcelona și Insulele Baleare. Considerăm că aceste două destinații nu reprezintă doar o poartă către piața europeană, ci și o rampă de lansare în Occident. Avem resursele de know how necesare ca să sprijinim companiile să își atingă potențialul maxim și să își extindă influența într-un mediu economic competitiv și cosmopolit”

Mara Gojgar, fondator The Confident Group.

Un pas important pentru decizia de a intra pe piața spaniolă a fost reprezentat de prezența Anamariei Georgescu și a Marei Gojgar,  la conferința RePatriot din cadrul misiunii economice în Barcelona și Baleare organizată de Ambasada României în Spania.

Această misiune economică a reprezentat o oportunitate pentru prezentarea soluțiilor de francizare pe care Sophia le lansează pentru românii din diaspora, având deja expertiza unei francize Sophia în Miami, SUA. În cadrul misiunii economice, Anamaria Georgescu a participat la întâlniri productive cu consuli, primari și alte personalități importante. Discuțiile s-au concentrat pe promovarea și susținerea misiunii economice a antreprenorilor români, atât din Spania, cât și din România. Această inițiativă vizează consolidarea legăturilor comerciale și creșterea vizibilității afacerilor românești pe piața spaniolă.

Array

Articole pe aceeași temă: