Stiri Companii

Profit cu 40% mai mare pentru Ecofinance România

24 apr. 2024 2 min

Profit cu 40% mai mare pentru Ecofinance România

Reading Time: 2 minute

Ecofinance, o companie de tehnologie financiară care operează sub marca de consum CreditPrime în România, a înregistrat anul trecut o creștere a portofoliului de 40% față de 2022. Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, demonstrând poziția solidă a companiei pe piața locală de tehnologie financiară.


În decursul a șapte ani de la începutul activităților, compania a devenit un jucător important în industrie. Anul trecut, numărul clienților înregistrați a crescut cu peste 60%, comparativ cu 2022. În prezent, Ecofinance susține peste 175.000 de clienți înregistrați, oferindu-le acces la linii de credit accesibile și flexibile, ajutând românii să profite de oportunități suplimentare și să depășească provocările financiare.


„Creșterea dinamică a rezultatelor noastre în ultimii ani, în special în 2023, confirmă conformitatea operațiunilor noastre cu așteptările clienților și contribuția deosebită a echipei Ecofinance. Încrederea acordată de clienții noștri consolidează poziția noastră ca un jucător important în peisajul dinamic al tehnologiei financiare, iar noi vom continua să răspundem cerințelor de evoluție ale clienților în moduri noi și eficiente”, subliniază Rucsandra Larisa Stanciu, Director General și membru al Consiliului de Administrație al Ecofinance România.

Aplicație mobilă și asistent virtual pentru susținerea nevoilor românești


În toamna anului 2023, urmând tendințele din industrie și adresând nevoile clienților, Ecofinance a lansat o aplicație mobilă. Aceasta a fost urmată de lansarea unui asistent virtual Alin, dezvoltat împreună cu DRUID, un lider global în asistenți virtuali bazati pe inteligența artificială. Cu implementarea asistentului virtual, s-a redus semnificativ volumul de lucru al specialiștilor în relații cu clienții din companie, crescând astfel eficiența operațională. Clienții îl pot contacta pe Alin și îi pot adresa întrebări despre serviciile oferite în orice moment al zilei, atât în zilele lucrătoare, cât și de sărbători.


„Importanța soluțiilor automate și bazate pe date în domeniul fintech devine importantă pentru eficiența afacerii și experiența solidă a clienților. Recent, introducerea aplicației mobile și a asistentului virtual a adus rezultate promițătoare, îmbunătățind semnificativ angajamentul clienților printr-un mod mai eficient de accesare a fondurilor și prin optimizarea proceselor noastre interne. Nu este doar crucial să fim aliniați cu tendințele de avans tehnologic ale industriei, ci și să evaluăm serviciile noastre prin prisma clienților noștri, menținând personalizarea ca valoare fundamentală”, informează Rucsandra Larisa Stanciu.


Aceasta subliniază în continuare că anul acesta angajamentul companiei de a integra diverse soluții automate în servicii va rămâne o prioritate. Totuși, este esențial să subliniem că modelul nostru de afaceri se bazează pe oferirea unor experiențe personalizate, centrate pe om și sigure, unde prezența unui consultant de relații cu clienții profesionist este vitală.


Privind în viitor, Ecofinance își propune, de asemenea, să se concentreze pe consolidarea pozițiilor în piețele existente și să lucreze la noi proiecte pentru extinderea viitoare pe piață.

Array

Articole pe aceeași temă: