Sustenabilitate Stiri

La 3 luni de la lansare, Munch lansează o nouă categorie în care dorește să reducă risipa: florile

4 iul. 2024 2 min

La 3 luni de la lansare, Munch lansează o nouă categorie în care dorește să reducă risipa: florile

Reading Time: 2 minute

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, lansează o nouă categorie în care dorește să reducă risipa: florile. Din noua categorie, clienții pot comanda flori cu o reducere de 50% față de prețul întreg, de la 12 parteneri cu un total de 15 locații în București.

Această nouă inițiativă își propune să încurajeze clienții să se alăture eforturilor de reducere a risipei, extinzându-se dincolo de domeniul alimentar. Printre partenerii Munch se numără nume cunoscute, precum OK Flora, Zahra Boutique și City Flowers. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Alexandru Turcanu Munch

„Am văzut o oportunitate de a duce mai departe misiunea Munch, de a reduce risipa și în zona florală și, pentru că am găsit deschidere la partenerii noștri, am acționat. Abia am împlinit trei luni pe piața din România și compania se dezvoltă armonios, organic; deja am adăugat o nouă direcție, pe care clienții au apreciat-o din prima. Așa știm că suntem pe drumul cel bun și vom continua să facem toate eforturile pentru a reduce risipa în România.”

Alexandru Țurcanu, Country Manager Munch România

Munch a semnat un parteneriat cu Ana Pan

Munch a semnat recent un parteneriat cu Ana Pan prin care a adăugat toate cele 16 locații ale bine-cunoscutului brand de patiserie-cofetărie în aplicația de reducere a risipei alimentare. Clienții vor putea achiziționa produse de tip patiserie & cofetărie cu 60% reducere.

Astfel, Munch a ajuns la 128 parteneri, 194 locații și a salvat deja 2,4 tone de produse. În cele trei luni de la lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 10.000 de ori, iar aproximativ 75% dintre clienți sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri, este Sectorul 1 din București.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill și Hello Donuts.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu misiunea de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde la prețuri reduse alimentele de înaltă calitate rămase nevândute.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună au acum peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent.

Munch s-a lansat pe piața din România în primăvara acestui an, după finalizarea rundei de finanțare Serie A, condusă de Piton Capital.

Array

Articole pe aceeași temă: