Sub 5% din organizațiile de pe glob au un nivel de pregătire „Matur” în materie de securitate cibernetică
Doar 3% din organizațiile de pe glob au un nivel de pregătire „Matur” în materie de securitate cibernetică, necesar pentru a...
Doar 3% din organizațiile de pe glob au un nivel de pregătire „Matur” în materie de securitate cibernetică, necesar pentru a...
Românii au în general o percepție pozitivă asupra inteligenței artificiale, aceasta fiind în principal asociată cu noțiunile de roboți, tehnologie, viitor...
36,3% dintre români folosesc smartphone-ul peste 7 ore pe zi, iar 71% consideră esențială bateria de mare capacitate, potrivit unui studiu...
Interesul manifestat pentru reducerea consumului de energie a crescut semnificativ în ultima perioadă, circa 80% dintre români afirmând că au luat...
Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de...
Trendurile arată că, în ciuda majorărilor de preț și a provocărilor din industria aviatică, și în 2024 industria turismului va beneficia...
Deși este privită cu reticență uneori, inteligența artificială (AI) și-a câștigat un loc important în viețile multor persoane. Grație algoritmilor avansați...
Companiile din România consideră că Inteligența Artificială și Învățarea Automată sunt tehnologiile emergente care vor schimba cel mai mult piața și...
Antreprenorii români sunt la un nivel moderat al sistemului antreprenorial, ceea ce înseamnă că toate activitățile sunt predispuse pentru dezvoltare. Datele...
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), în colaborare cu PwC România, va realiza în perioada aprilie-iunie 2024, un studiu care...
Agenția de marketing KLAIN anunță rezultatele studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai...
Mediul de afaceri și autoritățile sunt din ce în ce mai preocupate de problemele persistente legate de pierderea veniturilor fiscale, denaturarea...
Conform unui recent studiu lansat de agenția Cognition, generația Z este incluzivă, cu o conștiință socială bine dezvoltată și puternic spirit...
În luna martie, Voxa lansează „Vocea care contează”, o colecție de afirmații pozitive special create pentru femei, care abordează provocări diferite...