MarComm Digital Stiri

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România

24 apr. 2024 3 min

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România

Reading Time: 3 minute

Brandul Arctic lansează un nou proiect digital prin care propune reinterpretarea unor rețețe familiare, în variante inedite, adaptate noilor stiluri culinare.

Campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic” propune o serie de video culinare captivante și ușor de urmărit, care implică transformarea celor mai căutate opt rețete din România în versiuni keto, vegan și fără gluten. Primele trei sortimente preparate în acest stil sunt cele specifice Sărbătorilor Pascale: drob, pască și cozonac.

În ultimii ani, preferințele gastronomice ale consumatorilor români au reflectat o tranziție semnificativă către stiluri noi. În special în cazul generațiilor tinere este evidentă creșterea apetitului pentru stiluri culinare adaptate la diversitatea culturală și la influențele internaționale, cum ar fi cele vegane, vegetariene, keto sau fără gluten.

Ultimele tendințe arată că generația Z preferă alimentele integrale, organice și pe bază de plante – percepute ca alternative sănătoase – și evită alimentele procesate, pe care le privesc negativ. Milennialii caută, la rândul lor, alimente naturale și sănătoase.

Campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic” reinterpretează rețete îndrăgite oferind soluții care să răspundă tuturor stilurilor și preferințelor culinare. Obiectivul acestui demers este de a veni în sprijinul interesului crescut al consumatorilor, creând un mediu pozitiv și receptiv, pentru experiența și savoarea culinare, oferind o serie de rețete ușor de pregătit acasă, cu ingrediente locale, alături de electrocasnicele încorporabile Arctic.

Gabriel Eremia, Arctic

Ne continuăm misiunea de a evolua împreună cu românii, oferindu-le produse de cea mai bună calitate. Odată cu redenumirea companiei în Beko România, brandul Arctic, un brand puternic, continuă să crească și să se dezvolte. Prin intermediul campaniei Din dragoste pentru bucătăria Arctic, oferim soluții inovatoare alături de tehnologiile de vârf care redefinesc modul în care ne raportăm la ceea ce facem zi de zi în bucătărie.

Arctic este un brand care privește spre viitor, iar prin această campanie ne propunem să răspundem nevoilor generațiilor celor mai tinere, onorând, în același timp, tradiția. Din dragoste pentru români, Arctic reinterpretează rețetele copilăriei într-o adaptare la tendințele gastronomice actuale, oferind soluții ușor de implementat”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko România

Canalul principal al campaniei este YouTube, unde a fost creat un playlist dedicat care acoperă cele 3 categorii de rețete.

Prin această inițiativă, brandul Arctic își continuă parcursul axat pe promovarea unui stil de viață responsabil, fiind, alături de show-ul gastronomic online „Tradiții culinare sustenabile” o extindere firească a campaniei „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”, lansată în octombrie 2022.

Despre Beko România

Beko România, care are în portofoliul său brandurile comerciale Arctic, Beko și Grundig, este parte a grupului Beko B.V. Cu investiții de peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko România și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Beko România S.A. deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești, unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor.

Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa. Compania a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România

Despre brandul Arctic

Cu o istorie de peste 50 de ani, brandul de consumator Arctic este lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ (2020, 2021, 2022, 2023).

Evoluăm împreună cu românii și ne adaptăm nevoilor lor, motivați de ambiția de a inova, dar și de grija pentru mediu sau pentru comunitățile din care facem parte. Misiunea noastră este să democratizăm tehnologia și să facem sustenabilitatea accesibilă, prin produse inovatoare, cu raport calitate-preț cât mai corect.

Array

Articole pe aceeași temă: