Monica Jitariuc

Monica Jitariuc

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Mai multe detalii

Monica Jitariuc este un profesionist cu experienţă variată în comunicare, lucrând de-a lungul carierei ei de 16 ani atât de partea clientului, cât şi de cea a agenţiei. A început făcând PR instituţional în cadrul Ministerului Apărării Naţionale. Apoi, a lucrat în advertising, marketing comunicare internă şi PR. A înfiinţat în 2010 departamentul de social media al agenţiei MSLGROUP The Practice. În echipa agenţiei Monica a contribuit la campanii de succes în industrii diverse, multe dintre ele premiate la competiţii locale şi internaţional. Este trainer inspiraţional şi speaker apreciat la conferinţele de profil. În 2014 a primit premiul pentru Excelenţă în PR de la IAA (Internaţional Adevrtising Association).

Irina Roncea

Irina Roncea

Deputy Managing Director, Golin România

Mai multe detalii

Irina Roncea are o experiență de peste 12 ani în comunicare și o expertiză extinsă în strategie de brand și corporate. A coordonat, în cei 6 ani la Golin, comunicarea a zeci de clienți din industrii precum financiar-bancar, telecom, farma, FMCG, real estate. Are și o specializare puternică în CSR, în perioada 2010-2012 fiind responsabilă de comunicarea unuia dintre cele mai mari ONG-uri din domeniul educației din România.

Crenguţa Roşu

Crenguţa Roşu

Managing Partner, DC Communication

Mai multe detalii

Cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul comunicării dintre care cei mai mulţi petrecuţi la DC Communication, Creguta Roşu este consultant în domeniul strategiilor de comunicare integrată pentru clienţi din diferite industrii (Telecom, Banking, Asigurări, IT&C, FMCG, Servicii Profesionale, Servicii Financiare, Auto) şi instituţii. Este membru IPRA, membru fondator al CCRP şi ARRP.

Tudor Dăescu

Tudor Dăescu

Director General, DĂESCU BORȚUN OLTEANU

Mai multe detalii

Cabral Ibacka

Cabral Ibacka

cabral.ro

Mai multe detalii

Alexandra Olaru

Alexandra Olaru

Director Corporate Affairs, Philip Morris

Mai multe detalii

Cristina Hanganu

Cristina Hanganu

Communication & CSR Director, Lidl România

Mai multe detalii

Elena Bululete

Elena Bululete

Managing Partner, Conan PR

Mai multe detalii

Ciprian Susanu

Ciprian Susanu

General Manager, Dare Digital

Mai multe detalii

Ciprian Susanu are peste 12 ani de experienţă în toate domeniile marketingului online, de la dezvoltare web până la SEO, PPC şi project management pentru proiecte online de toate dimensiunile. A lucrat pentru branduri că Telekom, World Class, Johnnie Walker,  Western Union, Axigen, eFin, Garanti Bank, iar acum deţine agenţia de strategie online şi performance marketing Dare Digital, în portofoliul căreia se află companii precum METRO, Catenă, Durex sau iCentre. În 2016, Ciprian a început un amplu program educaţional în domeniul marketingului online, format din mai multe traininguri şi seminarii, prin care îşi propune să susţină şi să ofere consultanţă companiilor româneşti de top în dezvoltarea unor strategii de creştere prin digital marketing.

Alexandru Păiuş

Alexandru Păiuş

Senior Partner, IMAGE PR

Mai multe detalii

Ioana Sigarteu

Ioana Sigarteu

SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics

Mai multe detalii

Ioana Sigarteu este Social Media Supervisor la Samsung Electronics România, fiind responsabilă de prezenţa în social media pentru Samsung în regiune şi de gestionarea proiectelor de comunicare online şi social media pe plan local. Ioana are o experienţă de peste 10 ani în marketing online, cu un background în zona de tehnologie şi financiar-bancar. Ea a ocupat şi poziţia de Preşedinte IAA Young Professionals România în ultimii 3 ani, făcând acum parte din echipa globală de coordonare a asociaţiei.

George Mîncilă

George Mîncilă

Fondator, Craftars

Mai multe detalii

George Mîncilă activează în domeniul IT – Software de 8 ani, implementând proiecte pentru companii mari din Singapore, cum ar fi: DBS, Lexus, BMW, Samsung, Panasonic, Maybelline. Trecând prin micro site-uri de campanie, concursuri, reclame interactive a ajuns să dezvolte și aplicații de mobile. În 2013 a lucrat la prima aplicație ce implica realitatea augmentată, iar de atunci și-a concentrat atenția spre acest domeniu, înființând Craftars în acest scop. Își propune astfel să fie în contact permanent cu inovațiile din domeniul AR & VR și să contribuie la acestea prin dezvoltarea aplicațiilor proprii sau pentru clienți.

Iulian Pădurariu

Iulian Pădurariu

Cofondator si CEO, Pony Car Sharing

Mai multe detalii

Director de marketing in companii importante romanesti ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din Bucuresti, Chisinau si Viena. Experienta sa numara 11 premii Effie, start-up-ul si dezvoltarea unor agenții de advertising importante si lansarea si pozitionarea unor branduri cunoscute romanesti. In echipa Marks, Iulian Padurariu activeaza ca si consultant de marketing asociat.

Traian Năstase

Traian Năstase

Managing Partner, iSense Solutions

Mai multe detalii

Bogdan Băiceanu

Bogdan Băiceanu

Cofondator Synthetics.ai

Mai multe detalii

Adina Vlad

Adina Vlad

Managing Partner Unlock Market Research

Mai multe detalii

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a infiintat-o dupa experienta de management avuta anterior intr-o companie multinationala. Adina are 18 ani de experienta in cercetarea de piata, fiind implicata de-a lungul anilor in numeroase proiecte strategice, atat in Romania, cat si international. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetarii motivationale in Romania si a format o scoala recunoscuta de cercetare de piata axata pe descoperirea de insight-uri de business strategice.
Echipa Unlock este formata in prezent din 15 oameni, in mare majoritate sociologi, avand competente atat de research calitativ si cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business.
La inceputul acestui an, Unlock Market Research a fost repozitionata din agentie de cercetare in companie de consumer knowledge si, odata cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinte si cunoasterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformarilor prin care trec romanii, atat la nivel local, cat si in raport cu tendintele globale.

Alexandra Cojocaru

Alexandra Cojocaru

Quantitative Research Manager, Unlock Market Research

Mai multe detalii

Alexandra Cojocaru face parte din echipa Unlock Market Research din 2008, inca de la inceputurile companiei, iar din 2012 ocupa pozitia de Quantitative Research Manager. De-a lungul carierei, a lucrat pentru conturi importante, atat locale cat si internationale, rezultatele proiectelor desfasurate regasindu-se in multe actiuni de succes ale clientilor. Alexandra este absolventa de Sociologie, avand de asemenea MSc in Advanced Research Methods.