PROGRAM

  • 09:00 - 10:00 Înregistrarea participanţilor

    Înregistrarea participanţilor

  • 10.00 - 12.00 SESIUNEA I Strategii pentru marketingul viitorului

    În multitudinea de canale media, mesaje și branduri existente pe piață, una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă advertiserii la ora actuală este atragerea și mai ales menținerea atenției consumatorilor. La ora actuală, capacitatea de a fi prezent atât în online, cât și în offline cu mesaje coerente, autentice și neintruzive, dar și cu experiențe memorabile, este rețeta care face diferența dintre succes și eșec în marketing.

    Teme de discuție:

    Tudor Galoș, Senior Consultant, Tudor Galos Consulting: Modele de marketing "out of the box"
    Când toata lumea merge pe calea bătătorită și sigură, întotdeauna vor fi branduri vor alege să experimenteze și să vină cu abordări inedite.

    Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
    Marketerii de ieri şi de azi se luptă să înţeleagă şi să explice de ce unele branduri reuşesc să capteze atenţia publicului în timp ce altele se pierd şterse şi nebăgate în seama la raft.
    A fi relevant pentru consumator este primul şi cel mai important obiectiv al unui brand. Sau cel puţin aşa ar trebui să fie. Popularitatea, simpatia, umorul, reputaţia – sunt deziderate clădite pe un castel de nisip dacă la baza construcţiei de brand nu stă o fundaţie puternică: RELEVANŢA.

    Carmen Sterian, Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS: Impactul marketingului social. Unele branduri, în loc să investească în media, își promovează produsele punându-le la lucru în comunitățile în care acestea sunt vândute. Cât de eficientă este o astfel de abordare?

    Raluca Kișescu, Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach: Ce ne spunem când ne vorbim în romengleză, slide-uri și acronime?
    Înainte să ne persifleze timesnewroman, ne autopersiflam cu gândul la limbajul corporatist de Pipera de care nu reușim să scăpăm și laincapacitatea de a vorbi direct și concret.
    Cum i-am explica unui părinte sau bunic cu ce ne ocupăm, în termenii specifici nomenclatorului de meserii pe care îl știu ei? Dar unui copil până în zece ani? Cum ne-am vorbi și ne-am povesti într-un fel autentic și util celorlalți?

  • 12.00 - 12.30 PAUZĂ DE CAFEA

    Pauză de cafea

  • 12.30 - 14.00 SESIUNEA II: EXPERIENȚE DE BRAND

    Ani la rând, brandurile au pus accent pe performanțele utilitare, pe beneficii și pe calitățile care le diferențiază și le poziționează în mintea consumatorilor. În ziua de azi, această abordare contează în continuare, dar nu mai este suficientă. Noua generație de consumatori are așteptări mult mai mari de la branduri și este mult mai preocupată de valorile pe care acestea le susțin sau cu care se asociază, și, mai ales, este atentă la felul în care brandurile se străduiesc să dea ceva înapoi comunității.

    TEME DE DISCUȚIE:

    Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola Romania&Moldova
    "Igniting conversations with teens": Adolescenţii reprezintă publicul ţintă pentru Coca-Cola, dar în acelaşi timp ceea ce îi defineşte clar este că, aceştia au tendinţa unanimă de a se sustrage din sfera culturii şi brandurilor de masă.
    Să-i ţii aproape de un brand care comunică în permanenţă cu toată lumea sau să menţii Coca-Cola pe o linie cool şi hip pentru ei, nu e deloc uşor. În “căutarea” lor de a fi diferiţi, tinerii încearcă să fie PESTE TOT, doar pentru a capta atenţia. Aaand this is where Coca-Cola stepped in.

    Ramona Grigoriu, Online Marketing Specialist, Farmec
    Promovarea prin intermediul mediilor sociale deschide noi oportunităţi, dar şi foarte multe provocări. Brandurile pot acum să intre în dialog direct cu consumatorii, prin urmare se schimbă fundamental atât forma, cât şi fondul conţinutului de marketing. Care sunt noile reguli şi cum se pregătesc companiile să facă faţă noilor realităţi.

    Matei Psatta, Head of Marketing, Vola.ro: Think inside the box.
    În lupta disperată pentru creativitate, idei inovatoare, diferențiatori si cursa pentru “înarmarea digitală”, uităm să aplicăm lucruri banale. De cele mai multe ori, încercăm un ”takeover” total în loc să evoluam treptat. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care uneori nu ne iese transformarea.

  • 14.00 - 15.00 Networking lunch

    Networking lunch