Iuliana Nedelcu

Iuliana Nedelcu

Senior Brand Manager Coca-Cola Romania&Moldova.

Mai multe detalii

Iuliana Nedelcu are 15 ani de experienţă în marketing (atât commercial cât şi brand management) în mai multe companii multinaţionale.  Acum este Senior Brand Manager Coca-Cola şi are misiunea de a coordona în România campaniile de marketing ale celei mai bine vândute băuturi răcoritoare din istorie. Printre cele mai importante campanii dezvoltate în carieră se numără: Sprite Control Parental, dezvoltarea aromelor noi Fanta, Brăţară oficială pentru cea mai tare vara, Lansarea Coca-Cola Lime, Next Big Vlogger, relansarea Coca-Cola Zero Zahăr - care au avut un rol important în consolidarea şi creşterea brandurilor în ultimii ani.

Irina Roncea

Irina Roncea

Deputy Managing Director, Golin România

Mai multe detalii

Irina Roncea are o experiență de peste 12 ani în comunicare și o expertiză extinsă în strategie de brand și corporate. A coordonat, în cei 6 ani la Golin, comunicarea a zeci de clienți din industrii precum financiar-bancar, telecom, farma, FMCG, real estate. Are și o specializare puternică în CSR, în perioada 2010-2012 fiind responsabilă de comunicarea unuia dintre cele mai mari ONG-uri din domeniul educației din România.

Ramona Grigoriu

Ramona Grigoriu

Online Marketing Specialist, Farmec

Mai multe detalii

Ramona Grigoriu este Online Marketing Specialist în cadrul companiei Farmec de peste un an, ocupându-se de asigurarea vizibilităţii în online şi social media pentru brandurile Farmec si Gerovital, dar şi de relaţiile cu influencerii. Cu o experienţă de 6 ani în domeniul digital, Ramona pune în mişcare cu multă pasiune şi creativitate cele mai de succes campanii. Este membră a programului IAA Young Professionals Filiala Cluj.

Matei Psatta

Matei Psatta

Head of Marketing, VOLA.ro

Mai multe detalii

La doar 26 de ani, Matei are deja o experienșă de aproape 7 ani în comunicare șii marketing digital. În prezent, este Head of Marketing la Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, iar în trecut a fost Social Media Manager la GMP PR și Digital Strategy Director la Leo Burnett, ba chiar a cofondat și propriul startup internațional – The Pole Society. A lucrat pentru branduri precum P&G, Telekom, HP, Samsung, BRD, Absolut, Philip Morris, GSK, Pepsi, Bergenbier, Ursus, Fundația Bill & Melinda Gates. De-a lungul anilor a contribuit la campanii premiate la festivaluri locale și internaționale, printre care Internetics, Effie, European Digital Awards, PR Awards, Webstock, Cannes Lions.

Raluca Kișescu

Raluca Kișescu

Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach

Mai multe detalii

Cu un majorat în marketing, un deceniu ca director de marketing și un prim an de freelancing, Raluca Kișescu se simte ca Benjamin Button. După ce a glocalizat, forecastat, aliniat, integrat și chiar develope-at branduri și campanii pentru compania numarul unu de cosmetice din România, se încearcă pe sine într-o junglă urbană a consultanței pe cont propriu. Se ocupă cu structuri și procese, job profiles, planning, strategie de brand comercial și social, pitch-uri, briefuri și idei creative.Este de asemenea, trainer-consultant pe module online Harvard Manage Mentor în cadrul Qualians Learning & Development Consultancy.

Carmen Sterian

Carmen Sterian

Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS

Mai multe detalii

Carmen Sterian are peste 15 ani de experienţă în marketing şi publicitate, timp în care a lucrat pentru mai multe companii multinaţionale şi locale din România şi Belgia (Foss, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather) şi 11 ani de experienţă în PR, ATL, BTL, New Media prin activitatea desfăşurată pentru branduri precum: Vodafone, Coca-Cola, Sprite, ING, L’Oreal, Maybelline, Kandia, Rom, Radio XXI, Raiffeisen Bank, Berlin Chemie, Bancpost, Heineken, Zentiva, Microsoft, Chio, VISA, Toyota, Ford, PMI, Jack Daniel’s.

Tudor Galoș

Tudor Galoș

Senior Consultant, Tudor Galos Consulting

Mai multe detalii

Cu 14 ani experiență în poziții de marketing locale și regionale în cadrul companiei Microsoft și peste 800 prezentări la activ Tudor Galoș este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar și pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pe România și Bulgaria fiind responsabil de lansări precum Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, apoi a coordonat activitățile de marketing pentru Windows în cadrul regiunii Europa de Sud – Est. În 2006, în cadrul echipei Microsoft România a coordonat lansările Windows Vista, Office 2007, Windows 7 precum și cea a Internet Explorer 8, 9 și 10. Tudor este și cel care, alături de o echipă de oameni pasionați, a pornit în 2008 activitățile de Social Media ale Microsoft România. În prezent este Senior Consultant la propria firmă, prin care îi ajuta pe clienți să extindă sau să dezvolte noi afaceri sau startup-uri, să facă pitch pentru RFP-uri, să obțină finanțări sau să fie conforme cu GDPR.

Marta Uşurelu

Marta Uşurelu

Redactor Şef, Revista Biz

Mai multe detalii

Marta Uşurelu este Redactor Şef al Revistei Biz. Are o experienţă de 20 ani în presa scrisă, la Cronică Română şi Ziarul Financiar. De 8 ani este publisherul şi acţionarul majoritar al revistei Biz.